צרכנות

מקומות מומלצים לביקור במזרח אירופה

במזרח אירופה יש הרבה מאוד מה לעשות והרבה מאוד מה לראות. אם אתם רוצים לתכנן יופי של טיול, אנו מציעים לכם להביא בחשבון את המקומות שלהלן. אלה כמה מקומות מאוד מומלצים, במדינות השונות של מזרח אירופה.

הפארק המקסים שמחכה לכם בוורנה

את המסלול שלנו במזרח אירופה, במקומות המומלצים, אנו מתחלים בורנה. טיסות לורנה, אחת הערים הגדולות שבבולגריה, לוקחות אתכם לאתר נופש נפלא לימות הקיץ. העיר שוכנת על חופי הים השחור במפרץ נאה המושך אליו הרבה מאוד תיירים. לצד חופים מטופחים יש גם מסיבות וחיי לילה וראוי לציין כי המחירים במדינה, ממלונות ועד מסעדות, מאוד זולים. בתקופת הקיץ תוכלו ליהנות מפסטיבל מוזיקה שוקק חיים שהעיר מארחת אבל גם אם מגיעים שלא בתקופת הפסטיבל, יש הרבה מה לעשות. אחד המקומות שבהם כל תייר חייב לבקר הינו הפארק המקומי – גן הים. זהו למעשה פארק מאוד מטופח, שהוקם כבר לפני שנים לחופו של הים. זהו מקום מלא ירוק, מלא שבילים נסתרים, חלקם סלולים וחלקם שבילי עפר. המקום מתאים מאוד למשפחות, לזוגות שרוצים פינות רומנטיות, לכל מי שרוצה להתנתק מהמולת העיר. אפשר להגיע לגן בכל שעות היום, אין דמי כניסה, הכל חופשי כמו הים והגלים. בגן עצמו מומלץ להגיע למוזיאונים חביבים, כדוגמת המוזיאון הימי.

מסלול לטיול מיוחד בסלובקיה

אם התוכנית שלכם לטיול הקרוב איננה לעלות על טיסות לורנה אלא להגיע לסלובקיה, גם שם תוכלו למצוא יופי של מקומות שאסור לפספס. אפילו אם אתם מתכוונים לשהות במדינה זו רק יומיים או שלושה, אתם חייבים להגיע למסלול טיול מיוחד במינו שנקרא סוכה בלה. המסלול מתאים לאנשים שאוהבים טיולים מיוחדים, עם הרבה נוף וגם פעילות גופנית. זהו מסלול שבו עוברים מעל נחלים וגם בתוכם, מטפסים על סולמות, על מצוקים ולפעמים נעזרים גם ביתדות שמקובעות חזק בתוך סלעים. זה לא מסלול שנחשב אקסטרים ברמה הכי גבוהה, אבל הוא בהחלט מאתגר וחלק מהסולמות מגיעים לגבהים די מרשימים. מסלול זה מומלץ מאוד, אך לא לאנשים שמפחדים מהליכה, קצת מאמץ וגובה. בני נועד וילדים אמיצים בהחלט יכולים גם הם ליהנות מהחוויה ביחד עם ההורים. רק חשוב להצטייד בנעלים טובות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יופי של גבעה בבודפשט

בבודפשט יש הרבה מאוד מה לראות ולא מעט אתרים ששווים ביקור. מקום טוב להתחיל בו יכול להיות הגלגל הענק המזכיר באופן מסוים את "העין של לונדון". חובבי המסורת ישמחו להגיע לביקור בבית הכנסת הגדול של העיר ואפשר לקבל במקום הסברים מעניינים, גם בעברית. ברובע היהודי יש סיורים מקצועיים, אפילו בחינם באנגלית אבל היינו רוצים להתמקד יותר בנקודת תצפית אולי היפה ביותר על העיר. מדובר בגבעת יאנוש שמציעה למבקרים בה גם מצודה יפה. הדרך לגבעה מיוחדת מאוד, מעין פארק ירוק שיש בו גם מתקנים עבור ילדים ובתי קפה נחמדים למבוגרים. אפשר לעלות גם ברכבל ומי שיטפס רגלית יקבל גם הוא תמורה מאוד יפה – נוף מרהיב עין לבודפשט וסביבותיה. אפשר בהחלט להגיע למעלה ברגל, ליהנות מהדרך ואת הדרך למטה לעשות ברכבל.

מוזיאונים ופארק בבוקרשט

מלבד טיסות לורנה או לבודפשט, גם המגיעים לבוקרטש ייהנו מאוד באתרים המיוחדים. בין היתר, אנו ממליצים מאוד על הארמון שבנה צאוצסקו, אחד מהפרלמנטים המרשימים בעולם. משם כדאי להמשיך למוזיאון ההיסטוריה ולבסוף לסיים בפארק צ'ישמיג'יו. המקום איננו רחב ידיים במיוחד אך בכל זאת הוא מאוד פופולרי. בלב הירוק הזה, יש אגם וסירות שניתן לשכור לשיט מהנה.

 

Back to top button