צרכנות

איך מאתרים נכסים מניבים בארצות הברית?

ישראלים רבים מחפשים נכסים מניבים להשקעה. אותם נכסים שניתן להרוויח מהם הכנסה פאסיבית. זו יכולה להיות דירת מגורים שאפשר להשכיר לאחרים או נכס מסחרי כמו בית מלון או מפעל שיכול להניב הכנסה גבוהה יותר. מכיוון שלא תמיד ניתן למצוא נכסים מניבים בישראל, פונים המשקיעים הישראליים לארצות שמעבר לים, ובכללן גם ארצות הברית.

מדוע דווקא בארצות הברית?

רבים בוחרים להשקיע בנכנסים מניבים בארצות הברית בזכות השקיפות המלאה שבה נוהגת המדינה כלפי המשקיעים. כך שאם אתם מתכוונים להשקיע בקרוב, תוכלו לקבל מידע מלא על הנכס. לדוגמה, אפשר לדעת מהו שוויו של הנכס בהתאם לגודלו, המיקום הגיאוגרפי שלו והסביבה שבה הוא ממוקם. כמו כן, ניתן לקבל מידע על רמת החינוך הנהוגה במקום, אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור החברה האמריקנית. כך שאם אתם מעוניינים לרכוש דירה ולהשכיר אותה למשפחות, כדאי להתייחס במלוא הרצינות לנתון זה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איתור עסקאות מניבות בארצות הברית – איך עושים זאת נכון?

תוכלו לנצל את עניין השקיפות שמעניקה ממשלת ארצות הברית למשקיעיה ולקבל מידע מפורט על הנכס. אם אתם מעוניינים בנכס מניב שיביא לכם רווחים, אלה כמה פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם:

  • סביבת הנכס – האזור שבו ממוקם הנכס עשוי לנבא את ההצלחה שלכם. לדוגמה, זו יכולה להיות חנות במרכז מסחרי אטרקטיבי שתמשוך אליה קונים רבים, או דירה הממוקמת ממש ליד אוניברסיטה מבוקשת – כך שתמיד יימצאו סטודנטים אשר ירצו לשכור אותה.
  • מצבו הפיזי של הנכס – גם אם מחירו של הנכס זול יחסית לכל המחירים שבדקתם, אין זה אומר שאתם צריכים "לקפוץ על המציאה". זאת משום שייתכן שמצבו של הנכס רעוע עד כדי כך שתיאלצו לערוך בו שיפוצים שיעלו לכם ביוקר. לפעמים טוב להשקיע בנכס יקר יותר הנמצא בסביבה משתלמת שיכולה להניב לכם רווחים.
  • חפשו מידע על הנכס – על מנת לקבל מידע כללי על נכסים בארצות הברית, אפשר להשתמש בכלים האלקטרוניים הפשוטים הנמצאים ברשות כל אחד מאתנו. לשם כך אתם צריכים מחשב וחיבור לאינטרנט. לדוגמה, חיפוש נכס במפות בגוגל יכול לספק לנו מידע על סביבתו – האם יש תחנת רכבת באזור? או אולי נמל תעופה או בית ספר? כמו כן, ניתן פשוט לכתוב את שמו של הנכס בשורת החיפוש של גוגל ולקבל עליו מידע מפורט.

איתור נכסים בעזרת מומחים

אם אתם מעוניינים באיתור נכסים מניבים להשקעה בחו"ל בכלל ובארצות הברית בפרט, תוכלו לפנות למומחים העוסקים בתחום ויכולים לאתר עבורכם את הנכס המשתלם ביותר בהתאם לדרישותיכם וסכום הכסף שאתם מוכנים להשקיע. כך תוכלו להיות הראשונים "לתפוס" את הנכס עוד לפני שיעשו זאת משקיעים אחרים. מומחים המכירים לעומק את השוק של ארצות הברית ילוו אתכם לאורך כל הדרך, החל מאפיון הנכס שבו אתם מעוניינים, דרך מילוי הטפסים הדרושים ועד לסגירת העסקה.

Back to top button