חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

שני גברים בני 30 נהרגו בתאונת דרכים חזיתית בעוטף עזה

לפני זמן קצר (שישי) אירעה תאונת דרכים חזיתית בין רכב מסחרי לפרטי בכביש 232 מצומת חלץ לצומת גבעתי. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת שדרות פעלו לחילוץ שני גברים כבני 30 לכודים כשהם ללא רוח חיים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם.

צוותי מד"א העניקו במקום טיפול רפואי בסיוע של מתנדבי איחוד הצלה לגבר כבן 60 במצב בינוני שיפונה בדקות הקרובות במסוק מד"א לבית חולים. בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א אלאור טוויל ופראמדיק מד"א אייל חן סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב הסעות מסחרי שהיה ריק מנוסעים ורכב פרטי. 2 הנוסעים שהיו ברכב הפרטי נלכדו כשהוא מחוסרי הכרה, בסיוע עוברי אורח וכוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב אבל הם היו עם פגיעות קשות וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. נהג הרכב המסחרי שנפגע בחזה חולץ מהרכב למסוק מד"א שנחת בסמוך ופונה לבי"ח סורוקה כשמצבו בינוני והוא בהכרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פאראמדיק מד"א אלכס קוסינוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי ורכב פרטי מעוכים על הכביש, מחוץ לרכב הפרטי שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר שביצענו בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו, בתוך שני הרכבים הנהגים נלכדו בכסא הנהג, ברכב הפרטי צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה , הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שהכבאים חילצו אותו נאלצנו לקבוע את מותו , נהג הרכב המסחרי גבר בשנות החמישים חולץ בהכרה מלאה עם פגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול ראשוני העברנו אותו למסוק מד"א שפינה אותו לבית חולים סורוקה במצב בינוני ויציב".

יעקב בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות מדווח מהזירה כי מדובר בתאונה עם מעורבות רכב הסעות ורכב פרטי. למרבה הצער שני צעירים ששהו ברכב הפרטי נהרגו. כמו כן נהג רכב ההסעות שהיה ריק מנוסעים פונה במסוק להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.

בר יוחאי הוסיף: "בשנים האחרונות אנו מוזעקים רבות לתאונות קשות וקטלניות בכביש 232. רק לפני כמה ימים נהרג חייל הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 232 בסמוך לצומת הכניסה לקיבוץ מפלסים. גם הפעם למרבה הצער שני צעירים נהרגו".

צילום: דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

ממשטרת ישראל נמסר: "בשעה 11:45 התקבל דיווח אודות תאונת דרכים קשה בכביש 232 בין צומת חלץ ללפידות. כוחות משטרה וכוחות הצלה רבים שהגיעו למקום החלו טיפול בזירת תאונה חזיתית בין רכב פרטי בו נסעו שני צעירים לבין רכב הסעות בו נסע רק הנהג. מסיבה שנבדקת בשלב זה סטה אחד מכלי הרכב לנתיב הנגדי בקטע כביש ישר והתנגש חזיתית ברכב שהגיעה מולו. כתוצאה מהתאונה ולאחר מאמצי כוחות הרפואה במקום נקבע מותם של שני יושבי הרכב הפרטי. נהג רכב ההסעות פונה באופן מוסק להמשך טיפול רפואי כשמצבו הוגדר בינוני – קשה על ידי גורמי הרפואה בשטח."

בוחני תאונות דרכים לכיש בזירת התאונה עוסקים בשעה זאת בחקירת נסיבות התאונה.

בעקבות התאונה כביש 232 נחסם לתנועה מחלץ לכוכב מיכאל בשני הכיוונים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה. מומלץ לנהגים לפנות לדרכים חלופיות.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

Back to top button