מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ אוחנה תוקף את מנדלבליט: זה איננו "יועץ" – זה "פוסק"

הבוקר (שבת), השתתף ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד), באירוע שבתרבות ביגור בהנחיית העיתונאית נחמה דואק. ח"כ אוחנה התייחס להצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים ותקף את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנלדביט.

"מבלי להיכנס לתוכן ההצעה בה אני תומך, יש לנו בעיה עמוקה יותר. אמירתו של מנדלבליט כי "פעולה בניגוד לחוות דעתו של היועץ המשפטי כמוה פעולה בניגוד לחוק" הוא בעצם אומר "החוק הוא אני". הדבר הזה מקרב אותנו להיות משפטיסטן. זו הפיכה שלטונית שאנחנו צריכים להיאבק בה. מדינת כל משפטניה. מבלי ששמנו לב, עצתו של היועמ"ש הפכה מחייבת ואין בלתה. זה איננו "יועץ" – זה "פוסק". זהו שלטון המשפטנים שאני מדבר עליו ונאבק בו, בין היתר באמצעות חוק היועמ"שים". אמר ח"כ אוחנה.

על מחאת האפודים הצהובים אמר ח"כ אוחנה "אני לא מזלזל לרגע באנשים שקשה להם, אבל בהחלט עושה הפרדה בינם לבין המוחים המקצועיים שהתססתם אומנותם. אלה היו מפגינים מקצועיים ופוליטיקאים ובפיהם מסר עקבי וברור אך שחוק: "רק לא ביבי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 תגובות

  1. ברור כי יש לנו עם מפגר. מזוכיסט! דורכים לו על הראש והוא ממשיך לבחור במי שפוגע בו. אתם כל כך עוורים. אתם לא שמים לב שמשפחת נתניהו מתנהגת כמו משפחת מלוכה כאילו מדינת ישראל היא הממלכה שלה? עושים מה שבא להם, לא עושים חשבון לאף אחד דואגים רק לעצמם.

  2. שוב פעם הימין יבחר בנתניהו והוא שוב ינצח ושוב פעם ראש המימשלה הניצחי

  3. עכשיו ובימים והשבועות הקרובים אוחנה ומלקקי ביבי יתקפו את היועץ המשפטי לממשלה את הפרקליטות והמשטרה ואחרי שיוגשו כתבי אישום יתקפו את בית המשפט
    כי כבר אמר הגאון אמסלם.״מיליונים יצאו להפגין נגד ההמלצות.
    זו המדינה לא שלך אוחנה ולא שלך אמסלם ולא של ביבי ושרה ויאיר נתניהו.
    הרסתם מספיק
    הרף
    שילך הביתה יחד אתכם ותמנע ממנו הבושה, אתם כבר איבדתם אותה

  4. אכן יש לו שני כובעים כאשר מבקשים חוות דעת הוא יועץ
    וכאשר הוא בוחן אירועים עליו הקשורים לתפקידן ומחובתו לפסוק לגני טיבם

Back to top button