חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

פלגי ההתנגדות בעזה: "האויב הציוני חצה את הקו האדום"

לשכת התיאום של פלגי ההתנגדות הפלסטינית פרסמה לפני זמן קצר (ראשון) הצהרה לתקשורת בעקבות מותם של ארבעה מחבלים ביום שישי במהלך העימותים עם צה"ל בגבול רצועת עזה.

בהודעה נמסר, "יש לנו את האויב הציוני הוותיק הפחדני שהוסיף פשע חדש לסדרת הפשעים נגד העם שלנו. צלפי האויב ביום שישי האחרון (21/12/18) התמקדו בירי לעבר המפגינים שהגיעו כדי לשבור את המצור מעל רצועת עזה, אשר כתוצאה ממנו נהרגו ארבעה אזרחים ונפצעו עשרות. לאחר בדיקה מדוקדקת של עובדות הפשע הציוני, הירי בוצע לעבר מפגינים שהיו במרחק של 150-300 מטרים מהגבול. הצלפים פגעו בירי ישיר למרות שלא היה שום איום על החיילים הישראליים".

עוד נמסר כי "מה שקרה ביום שישי האחרון הוא פשע משולב באלמנטים ברורים של התעלמות ברורה מדמם של אנשינו היקרים, שכן כל פלגי ההתנגדות שווים ואין הבדל ביניהם. למרות זאת, העולם והמערב מגייסים אנרגיות כדי לשרת את הכיבוש שמנסה להפליל את ההתנגדות הפלסטינית שממלאת את חובתה להגן על אזרחיה. לנוכח הדברים האמורים פלגי ההתנגדות קבעו: ראשית, השיטות הפליליות נגד העם שלנו חצו את הקו האדום. ההתנגדות לא תסבול את הפשעים הללו ולא תעמוד מנגד בחיבוק ידיים. שנית, כשמדובר בדם של העם שלנו והפגיעה בכבודו, לא כסף, לא מים ולא חשמל יעצרו אותנו מלעשות את העבודה שלנו וכנראה שהאויב התגעגע לסבב הלחימה ולתגובות הקשות של ההתנגדות. אנו מודיעים כי יום שישי הבא יהיה היום המכריע ויהיה זה יום המבחן של האויב הציוני. אנו נחושים להגן על העם הפלסטיני ותגובתנו תהיה קשה מאוד על כל צורותיה של ההתנגדות.".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button