חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הקואליציה הודיעה על הקדמת הבחירות, באופוזיציה חוגגים

ראשי מפלגות הקואליציה הודיעו כי "מתוך אחריות תקציבית ולאומית החליטו בהסכמה ופה אחד, לפזר את הכנסת וללכת לבחירות חדשות בתחילת אפריל לאחר קדנציה של ארבע שנים מלאות. השותפות בכנסת ובממשלה תימשך גם בתקופת הבחירות" הבחירות צפויות להתקיים ב-9 באפריל 2019.

ח"כ מיכל בירן (המחנ"צ) בתגובה להכרזה על הבחירות: "תחושת הקלה גדולה. הכנסת הזאת נמצאת על מזוודות כבר כמה חודשים, והדבר האחרון שמעניין את הקואליציה זה לטפל בבעיות האמיתיות של החברה הישראלית. הגיע הזמן לשינוי. בחירות ברבאק."

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג: "ברוך שפטרנו מעונשה של זו. הגיע זמנה של הקואליציה הזאת להתפזר וזמנה של ישראל לעתיד טוב יותר. כמו כן, מברכת סיעת מרצ על הסרת האיום הביטחוני הרגיש"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה יואל חסון: ״מברכים על הקדמת הבחירות. שעון החול לסיום כהונתו של בנימין נתניהו יצא לדרך! ישפוט הציבור איזו ממשלה הוא רוצה: ממשלה של תקווה או קיפאון, אנחנו קוראים לשאר מפלגות השמאל מרכז לחבור אלינו בהקדם כדי להביא לישראל את התקווה שהיא כל כך מחכה לה.״

ח"כ עאידה תומא-סולימאן צייצה בחשבון הטויטר שלה: "הממשלה הזו הייתה צריכה ללכת הביתה מרגע כינונה. ממשלה צמאת שיסוי וליבוי אש. הכנסת הייתה צריכה להתפזר על רקע עשרות חוקים גזעניים ואנטי דימוקרטים. על חוק שעיגן את האפרטהייד בספר חוקיה. שלום ולא להתראות, נתניהו ומקהלת קורעי הברך שלו"

ח"כ איציק שמולי: "פירוק הממשלה היא הודעה משמחת עבור אזרחי המדינה. הממשלה הרעה הזו הביאה לאובדן הביטחון וההרתעה, לבידוד מדיני וגם בצד החברתי לפגיעה באוכלוסיות רבות. כל תכלית קיומה כיום היא החרבת הדמוקרטיה ושלטון החוק ומתן מקלט והגנה לשחיתותיות של ראש הממשלה. הגיע הזמן להחליף אותה."

ח"כ שפיר על הקדמת הבחירות : "ממשלת נתניהו האחרונה שברה שיאי שחיתות, הובילה יוזמות אפלייה גזעניות, גרמה להעמקה של הפערים הכלכליים בין אזרחי ישראל ומעל הכל, כשלה בשמירה על ביטחון מדינת ישראל. טוב שהולכים לבחירות, ובסופן תיבחר הנהגה שאזרחי ישראל עומדים בראש מעיניה. זה הרגע שבו צריך לאפסן את האגו וליצור חזית להחלפת השלטון ולהצלת הדמוקרטיה, החופש והשפיות הישראלית"

צילום: דוברות הכנסת

3 תגובות

  1. זה לא יעזור לכם מבטיח נקבל אותה תמונה אותה ממשלה כי מרץ בכלל לא יעברו את אחוז החסימה והלפיד הבוער יכבה כי גנץ יקח לו את הקולות ואבי גבאי שרוצה להיות ראש ממשלה קודם שיבחר במפלגה שלו הדו ראשית (לבני – גבאי). וכל זאת אני אומר כשאני לא באף צד של המפה הפוליטית כי המערך שעכשיו הוא המחנה הציוני פתאום , אוכל את ראשיו בטרם עת. מה שהיה הוא שיהיה ואתם יכולים לומר שכל העם טיפש אבל זה לא יעזור כי מה שהעם רוצה הוא מה שיהיה ולא מה שאתם אומרים. מר גבאי הייתי דורש ממך קצת צניעות לפני שאתה מכריז על עצמך בראש גלי וביהירות ״אני אהיה ראש ממשלה״ קודם שמפלגתו תסכים איתך ,,,

  2. מה אתם חוגגים עמלקים סופכם קרוב ערב רב שונאה ה יש בורא לעולם אתם לא יכולים להנהיג!!! רק בן דוד,,,☝️

Back to top button