צרכנות

פעם ראשונה בחדר להשכרה

במשך שנים רבות ואפילו כיום ישנם אנשים שהביטוי: "חדר להשכרה ללילה או על בסיס שעתי" מעלה בהם קונוטציות שליליות,

סטיגמות מפה ועד הודעה חדשה ואפילו מבלי שחוו אפילו פעם אחת חדר כזה או אחר.

מבחינתם מה שהם שמעו בחדשות אי שם, לפני 10 שנים, זה מספיק כדי לפסול את התחום ולשים עליו אות קין לנצח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האם אי פעם אותם אנשים ניסו לפחות להקשיב ולהבין, "אולי אנחנו טועים? אולי הפסדנו כל כך הרבה, כשלא נתנו הזדמנות לדיאלוג? להקשבה? לשמוע הסבר כלשהו?"

סביר מאוד להניח שהרבה מאוד אנשים מכים על חטא אחרי ששמעו מהם אותם החדרים הפועלים בשיטה הזאת ושאין כל סיבה לפחד מהם.

חדרים להשכרה – מהם?

סביר מאוד להניח שאת הסטיגמות השליליות על חדרים להשכרה לקחתם או שמעתם מאיזושהי כתבה לפני כמה שנים על דברים כאלה ואחרים שקרו בחדרים הללו או אפילו מסרטים משנות ה-70 וה-80 שהציגו את החדרים כחדרים מעופשים, מלוכלכים, אפופי עשן סיגריות ודברים לא מוסריים קורים בהם.

הרבה מאוד ממה שראיתם הוא פרי דמיונו של תסריטאי כזה או אחר או לחילופין, שמעתם על מקרה שקרה בחדר להשכרה וזה גרם לכם למחסום רציני שממנו אתם לא יכולים להשתחרר.

אבל בינינו? כמה כתבות שמעתם על דברים שקרו בחדרים בבתי מלון, בדירות או בכל מקום אחר? האם הפסקתם ללכת ולהתארח בבתי מלון? האם הפסקתם לשכור דירות? כנראה שלא!

הביטוי: "חדרים להשכרה" מרתיע אתכם כביטוי ולא מעבר לכך! אין לכם כל סיבה להירתע!

חדרים להשכרה הם חדרים מאובזרים וברוב המקרים גם יוקרתיים המאפשרים לזוגות, אך לא רק, לבלות ולהנות במקום ששומר על הדיסקרטיות של אותם הזוגות כדי שיוכלו לממש את אהבתם מבלי

שאף גורם יפריע למהלך התקין של הביקור.

חדרים להשכרה משמשים גם זוגות נשואים שמגיעים לחדרים על מנת להעביר כמה שעות של אינטימיות, אותן הם לא יכולים לממש בביתם בגלל הילדים, ההפרעות של היומיום וכיוצ"ב.

אבל מלבד הבילויים האינטימיים, שמתרחשים בחדרים הללו גם אנשים פרטיים ואנשי עסקים מגיעים לחדרים גם בגלל המחירים הזולים לשעה וגם בגלל הנוחות שהם מספקים.

החדרים הללו מציעים מיטה זוגית גדולה, חדר רחצה מאובזר, מטבחון מאובזר, מיזוג אוויר, טלוויזיה ועוד פינוקים והפתעות.

אנשי עסקים רואים בחדרים להשכרה מקום נוח בו יוכלו לנוח ולהתרענן בין פגישות ועל כן אם הבחירה היא בין חדר להשכרה לבין חדר בבית מלון שם התשלום הוא לפי לילה ולא משנה כמה זמן ביקרתם בו,

אז המנצח הברור הוא החדר להשכרה שמאפשר תשלום שעתי וחוסך מאות שקלים מאותו אדם שהגיע רק להתרענן ולנוח.

חדרים להשכרה – אזורים אטרקטיביים

חדרים להשכרה הם אטרקטיביים בכל האזורים, הם פרוסים מדן ועד אילת, מהבקעה ועד מישור החוף, בכל סוג של ישוב: כפר, עיר, מושב וקיבוץ.

החדרים מספקים מענה לכל אותן הדוגמאות אותן פרסתי הנ"ל אבל למרות האטרקטיביות שלהם באופן כללי, בכל זאת יש אזורים מבוקשים יותר מהאחרים.

חדרים להשכרה בצפון הכוללים גם צימרים הפועלים על בסיס שעתי הם האטרקטיביים ביותר והמבוקשים ביותר, האפשרויות כה רבות ומגוונות, הרמה גבוהה במיוחד והזוגות מגיעים

בכמויות רבות לפקוד את אותם חדרים וצימרים בצפון.

בתוך אזור הצפון המקום היותר מבוקש הוא חיפה ואם תערכו חיפוש על הביטוי חדרים להשכרה בחיפה תבינו עד כמה הביטוי הזה מבוקש לא רק בצפון אלא באופן כללי בתוך תעשיית החדרים להשכרה בישראל.

חדרים להשכרה בתל אביב הם החדרים הכי מבוקשים תחת חדרים להשכרה במרכז ולמעשה הם המבוקשים ביותר בין היציאה מחיפה ועד אילת.

תל אביב, העיר הגדולה במרכז והשנייה בגודלה בישראל מספקת מגוון רחב של אפשרויות הפרוסות לכל אורכה ורוחבה של העיר וכעיר ללא הפסקה בהגדרתה היא מספקת את צרכיהם של כל הזוגות 24 שעות ביממה וכמעט 365 ימים בשנה.

לסיכום

מקווים שתרמנו לכם קצת מידע שיגרום לכם לחשוב שנית לפני שאתם דוחים את הרעיון "ההזוי" מבחינתכם לבקר בחדר להשכרה על בסיס לילי או שעתי.

 

Back to top button