מבזקיםתנועה ותחבורה

בן 14 עוכב לאחר שלקח את רכב הוריו ללא ידיעתם וגרם לתאונה

המשטרה עכבה קטין אשר עשה שימוש ברכב של הוריו ללא ידיעתם ונסע ברחבי העיר תוך שהוא פוגע במספר רכבים חונים ואף גרם לפציעתו של אזרח.

אתמול (רביעי) התקבלו דיווחים במוקד 100 של המשטרה על רכב שנוסע בצורה פרועה ומסכנת חיים באור יהודה. על פי הדיווחים הרכב פגע במספר כלי רכב חונים ובהמשך התנגש בכלי רכב נוסע וגרם לפציעתו של הנהג כשהחשוד הנוהג ברכב נמלט מזירת התאונה.

צוות שיטור עירוני שהוזעק למקום החל בסריקות נרחבות אחר נהג הרכב הפוגע, אשר אותר כעבור זמן קצר לאחר שבוצעו מגוון פעולות גלויות וסמויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד, בן 14 וחצי ממרכז הארץ עוכב והועבר להמשך טיפול בוחני התנועה.

במשטרת ישראל אומרים כי "נהיגה בכלי רכב דורשת מיומנות והכשרה מתאימה לשם בטיחות הנהג וכלל משתמשי הדרך. נהיגה ברכב ללא רישיון מהווה הפרה בוטה של החוק ואף סכנה ממשית לנהג והסובבים אותו. משטרת ישראל מבצעת אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים, ותפעל לאיתורם של נהגים הפוגעים בתחושת הביטחון בכבישים."

צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. טעות יש כאן 2 אופציות 1.בעל רכב צריך לדאוג שאדם לא מורשה ינהג ברכב (כן להחביא את המפתחות) במידה ומישהו לקח את רכב עם המפתחות יש בפניהם 2 אופציות אחת להגיש נגד הבן תלונה על גניבת רכב ואז נגדם אין אשמה או לחילופין ימנעו מלהתלונן ואז יואשמו שניהם על מתן רכב לאדם לא מורשה והבן יואשם בנהיגה ללא רשיון בשני המקרים בכל מקרה

  2. ברגע שנקבע שלקח ללא רשות הוריו האשמה פחותה והם אינם מעורבים לכאורה.

Back to top button