צרכנות

נופש לכל המשפחה בתאילנד

נכון להיום, תאילנד הינה אחת מיעדי התיירות האהובים ביותר על ישראלים, ולא רק עבור הטיול של אחרי הצבא. האטרקציות החדשות לילדים, המלונות המפנקים ומחיר הטיסות לתאילנד – כל אלו הן סיבות מצוינות לבחור בתאילנד לטיול הבא שלכם עם הילדים! קראו עוד אודות אתרי התיירות, האטרקציות ושאר היתרונות של תאילנד לכל המשפחה.

אטרקציות ברמה גבוהה במחיר נמוך בהרבה

אז נכון שלתאילנד יצא שם של מדינה מלאה בכפרים נידחים, מסלולים מסתוריים בתוך יערות ואוכל רחוב "מוזר". אך תוכלו לשמור בשמחה את כל אלה לטיול של הילד לאחר הצבא, ובמקום זאת ליהנות משלל אפשרויות נופש המתאימות במיוחד למשפחות, כאלה שלא נופלות ברמתן מאתרים רבים במדינות מערביות. ראשית כפי שציינו, ניתן למצוא טיסות לתאילנד במחירים זולים במיוחד, ולעיתים קרובות גם חבילות הכוללות גם בית מלון, בהם נעסוק מיד. אגב, טיסות לתאילנד מהארץ לא בהכרח מחייבות עצירות ביניים מתישות (יתרון עצום למי שטס עם ילדים).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמה יתרונות של תאילנד שכדאי לכם להכיר

ראשית, חשוב לדעת שבשנים האחרונות החלו לצוץ במדינה מגוון בתי מלון והארחה המיועדים במיוחד למשפחות בסטנדרט גבוה. המלונות כמובן כוללים חדרים נוחים מכל בחינה, אולם גם אזורי משחקים לילדים, ארוחות מסודרות ואף לעיתים, שירות בייביסיטינג שיאפשר להורים להירגע ולנוח, או לצאת לשוטט מעט בעיר. התחלה מצוינת לחופשה משפחתית!

מגוון פארקים יצירתיים לכל המשפחה

פארק סיאם הינו ללא ספק פארק המים המומלץ של תאילנד, כזה שירווה אתכם בימים החמים במדינה עם מגוון פעילויות מים הכוללות מגלשות, בריכות ושאר מתקנים מסוגים שונים ומאתגרים לכל הגילאים. לצדו קיים "עולם החלומות" השוכן גם הוא בבנגקוק הבנוי בהשראת מוטיבים מהאגדות הכוללות גם פעילויות ומתקנים מהנים, גן הפרפרים והחרקים באי פוקט ועוד.

שופינג גם בתאילנד

כחלק מהאטרקציות המערביות שיש לתאילנד להציע, קיימים גם מרכזי קניות מסורתיים לצד חדשים ומודרניים יותר, כמו  בקניון ה-MBK בבנגקוק או בשוק הצף. אולם, בכל עיר או יישוב מרכזי תוכלו למצוא בד"כ שווקים מקומיים או חנויות קטנות שמציעות את מרכולתן במחירים סבירים לכל כיס, בייחוד אם אתם מחפשים מזכרות.

אוכל בתאילנד

חלק מהדאגה המרכזית של משפחות בכל הקשור לתאילנד הוא האוכל. אולם בתאילנד כבר זמן מה שבעלי המסעדות (שוב, בעיקר בערים המרכזיות) למדו להכין מנות מערביות המוכרות לכולנו ובנוסף, קהילת הטבעונים והצמחונים תוכל ליהנות משלל מנות יצירתיות וטעימות במיוחד באותם המקומות. במידה ותרצו, בערים פועלות גם רשתות מזון בינלאומיות שיציעו לכם ולילדים אוכל מוכר. עם זאת, אל תהססו לנסות מנות חדשות, מסורתיות וצבעוניות.

 

Back to top button