צרכנות

עיצוב גרפי

אוהבים את עולם האסתטיקה והיופי? נמשכים לתוכנות כמו פוטושופ? אם כן, כדאי לכם להתעניין בהדרכה מקצועית של עיצוב גרפי לימודים. קורס זה מכין את המעצבים הגרפיים לעולם התעסוקתי הגדול ומעניק להם את כל הכלים הדרושים על מנת שיוכלו להשתלב בסופו של דבר במקומות עבודה אטרקטיביים. כמו כן, ישנם מעצבים גרפיים עצמאיים המספקים שירותים מהבית הפרטי שלהם.

בעלי התפקידים השונים בעולם העיצוב הגרפי

ישנם סוגים שונים של תפקידים שבהם יכולים המעצבים הגרפיים להשתלב. אלה כמה מבין הנפוצים שבהם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • קריאייטיב דירקטור – זהו האיש האחראי על ניהול צוות קריאייטיב שתפקידו ליצור אמנות חזותית למסעי פרסום. צוות זה מורכב מבעלי תפקידים שונים כמו צלמים, ארט דירקטורים, קופירייטרים או מאיירים. הקריאייטיב דירקטור יוזם רעיונות לפיתוח ומנהל את הצוות שלו.
  • המעצב הגרפי – זהו המעצב הממחיש את הרעיון העיצובי באמצעים ויזואליים שונים כמו תמונות, טקסט, טיפוגרפיה ועוד.
  • ארט דירקטור – אחראי על פיקוח עבודת הצוות של הקריאייטיב. הוא מחליט על ההחלטות החשובות יותר בצוות.
  • מפתח מולטימדיה – למפתחים אלה רקע בעיצוב גרפי, איור או תחומים חופפים. הם משתמשים בכישוריהם על מנת להנפיש דמויות דיגיטליות וליצור תנועה, קול ואינטראקציות שונות.
  • מעצבי ממשקים – מעצבים אלה מתמחים במיוחד בעיצוב הממשקים הדיגיטליים לסמרטפונים ולאתרי אינטרנט. לצד ההבנה בעיצוב גרפי, נדרש ממעצבי הממשקים גם ידע טכני ורקע בתכנות.
  • מאיירים – בדרך כלל אלה מעצבים גרפיים אשר עברו התמחות בתחום האיור. הם יוצרים איורים שבאים להמחיש דבר מה חשוב ועובדים עבור ערוצים שונים: טלוויזיה, הוצאות ספרים, מעצבים סמלים למוצרים מסחריים ועוד.
  • מעצבי אתרים – אחראיים על הגרפיקה והעיצוב של אתרי האינטרנט. הם משלבים בתוך אתר האינטרנט תמונות, אלמנטים ויזואליים, הנפשות וכמובן מתאימים את הצבעים הנכונים לאתר. על מנת להיות מעצב אתרים, יש צורך בידע בעיצוב גרפי.

היכן לומדים עיצוב גרפי?

ראינו שתחום נפוץ כמו עיצוב וגרפיקה ממוחשבת מתפצל לתתי תחומים שונים, כך שתפקידים רבים בשוק זקוקים לידיהם המיומנות של מעצבים גרפיים איכותיים שיודעים לבצע היטב את העבודה. אם גם אתם מעוניינים להיות מעצבים גרפיים, חשוב לבחור את מוסד הלימודים הנכון עבורכם. ראשית, בחרו במוסד לימודים מוכר וידוע. אספו עליו המלצות, בקרו במוסד עצמו והשתתפו בשיעורים המועברים בו. שנית, יש להביא בחשבון שעליכם להתכונן ללימודים. במסגרת קורס עיצוב גרפי מלמדים את יסודות השליטה בתוכנות כמו פוטושופ, אינדיזיין או אילוסטרייטור. על כן, חשוב להצטייד בראש ב-MAC איכותי שיוכל להריץ את התוכנות האלה ללא עיכובים. מדובר אמנם בהוצאות בתחילת הדרך, אך הן ישתלבו בסופו של דבר.

 

 

Back to top button