חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בפשיטה על בית בטורעאן נמצאו פגר דורבן, כלבי ציד וזעמן שחור

בפעילות משמר הגבול של משטרת ישראל, רשות הטבע והגנים ושוטרי המחוז הצפוני נגד תופעת הציד הבלתי חוקי, פשטו הכוחות על בית בכפר טורעאן שבצפון ובו נמצאו בין היתר פגר דורבן, כלבי ציד ונחש שהוחזק ללא היתר. במקום עוכב חשוד לחקירה.

שיתוף הפעולה בין שני הארגונים ובשיאו החתימה השבוע על האמנה המשותפת ממשיך לתת אותותיו עם פעילויות משמעותיות למיגור הפשיעה בתחומי העניין המשותפים למג"ב ולרט"ג.

כאמור, מידע מודיעיני הוביל היום (חמישי) את הכוחות לחיפוש בבית בכפר טורעאן בו נמצאו פגר של דורבן שככל הנראה ניצוד שלא כחוק. בבית אותרו 2 כלבים שעל פי החשד שימשו לציד והוחזקו בתנאים קשים אשר פוגעים בבעלי החיים ונחש מסוג זעמן שחור שהוחזק בשבי ללא היתר חוקי מרשות הטבע והגנים. בבית אותרו כלובים שאומנם היו ריקים אך שימשו ככל הנראה לכליאת החיות שהיו נתפסות.
בנוסף אותרו במקרר שקיות שהכילו בשר בעלי חיים שככל הנראה צד החשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליעד לינג ממונה חקירות ומודיעין ברשות הטבע והגנים ציין כי "שיתוף הפעולה שלנו עם משטרת ישראל ומג"ב הוא חשוב ביותר לטובת השמירה על חיות הבר ומקרה זה מוכיח עד כמה הוא פורה. לצערנו האויב הגדול ביותר של הדורבן שהנו בעל החיים הגדול בישראל מסדרת המכרסמים הוא האדם, שבפעולת ציד לא חוקי ממיט על הדורבן סכנת כליה."

החשוד, תושב הכפר טורעאן בשנות ה- 20 לחייו הועבר לחקירת רשות הטבע והגנים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button