מבזקיםמשפטי/פלילי

הרכב הגנוב הוחזר לבעליו: "העיקר שסקאי בריא ושלם"

שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל הופתעו לגלות ברכב שנגנב את הכלב סקאי שככל הנראה הושאר ברכב על ידי בעליו כשזה ירד לרגע לקנות משהו מהקיוסק.

אמש (שבת), בפעילות של שוטרי ומתנדבי מג"ב על כביש 443 בסמוך למודיעין הבחינו הכוחות בתאונת דרכים וניגשו למתן סיוע משטרתי ובמידת הצורך גם רפואי ראשוני.

במקום הבחינו השוטרים בשני מעורבים בתאונה שהעלו את חשדם, האחד תושב ירושלים והשני פלסטיני מרמאללה, שוהה בלתי חוקי. בבדיקה התברר כי הרכב שבו נסעו נגנב ככל הנראה מוקדם יותר מהעיר רמלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחיפוש בתוך הרכב נמצא סקאי, כלב מחמד שעל פי החשד נגנב יחד עם הרכב בזמן שהבעלים השאיר את רכבו מונע כשירד לקנות משהו מקיוסק בעיר.

שני החשודים, בשנות ה- 20 ו- 30 לחייהם תושבי ירושלים ורמאללה הועברו לחקירה. הרכב נפגע כתוצאה מהתאונה (לא היו בה נפגעים) והכלב הוחזר לבעליו החוקיים.

"העיקר שסקאי בריא ושלם. הרכב לא חשוב לי כמו סקאי. גרמתם לי לאושר גדול מאוד שהצלחת להחזיר לי את הכלב." אמר בהתרגשות בעל הרכב כשהשוטרים החזירו לו אמש את כלבו.

במשטרת ישראל מבקשים מציבור הנהגים לא להשאיר רכבים מונעים ללא השגחה, גם לא לזמן קצר מאוד. מדובר "בפרצה שקוראת לגנב" שכן במשטרה מכירים את התופעה בה אורבים הגנבים לנהגים שמשאירים את רכבם מונע, לרבות בתחנות דלק אך גם ליד חנויות בכדי לנצל את ההזדמנות ולבצע את הגניבה". המשטרה פועלת למיגור התופעה אם על ידי הפעלות כוחות גדולים ואם על ידי שימוש ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button