צרכנות

מחסני אגוז – פתרון מושלם לתקופת החורף

כיאה לחורף הישראלי, הוא מתקרב אלינו בעצלתיים, ולאט לאט מבלי שנרגיש בן לילה יתחיל לרדת גשם זלעפות. כולנו שומרים ציוד בחצר: אופניים, כלי עבודה, מכסחות דשא וכל דבר אחר שאין לו מקום מתאים בתוך הבית. אך חשוב לזכור כי גם החורף הישראלי הקצר, יכול ליצור נזקים משמעותיים לכל הציוד הזה ולגרום לחלודה, פגיעה במכשירים חשמליים והרס של חומרים שונים.

החדשות הטובות הן שישנו פתרון די פשוט לכל הנזק הפוטנציאלי הזה: מחסנים ניידים. מחסנים קטנים, קלים ופשוטים להרכבה שניתן להעמיד בחצר יכולים למנוע הרבה נזק ולשמור על הציוד שלכם מפני הקור והגשם. בין אם מדובר במחסנים זמניים שנועדו לחורף בלבד, או במגורי קבע עבור הציוד שלכם, מחסנים מגיעים בשלל צורות, גוונים, חומרים ומחירים ויכולים להתאים לכל חצר ולכל תקציב.

מה לחפש במחסן לחורף?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לא כל מחסן חצר הינו מותאם בהכרח לחורף, במיוחד אם אתם מתכוונים לאחסן בו מכשירי חשמל או ציוד שעשוי ממתכת. חשוב לוודא שהמחסן בו אתם בוחרים יהיה מבודד כמו שצריך ויגן על הציוד גם מפני הקור וגם מפני הגשם. במקביל, חשוב לדאוג שהמחסן הנבחר לא יתבלה במהירות ויהפוך לחלק מוזנח ולא אסתטי בגינה שלכם.

אצלנו במחסני אגוז תוכלו למצוא מחסנים המתאימים במיוחד לתקופת החורף.  אנחנו מאמינים שמחסנים צריכים להתאים לכל עונות השנה, ולכן כל המחסנים שלנו מתאימים לאחסון בקיץ ובחורף גם יחד. כל מחסני אגוז הינם בעלי דפנות בעובי 6 ס"מ, מה שמאפשר בידוד אופטימאלי מפני הקור. בנוסף, צבע המחסן אינו דוהה כתוצאה משינויי מזג האוויר ולכן לא תצטרכו לדאוג מהתקלפות או התבלות של המחסן.

מחסני אגוז הינם אטומים מפני מים. ניתן להוסיף למחסן רצפה מבודדת מים כדי להפוך אותו לאטום לחלוטין. מרבית המחסנים שלנו עשויים מחומר PVC איכותי שמחזיק זמן רב ושומר על בידוד איכותי בחלל המחסן. יחד עם זאת חשוב לציין כי מחסני אגוז אינם מבודדים חום וקור באופן מלא, אך מספקים פתרון מצוין עבור אחסון של ציוד ביתי שאינו דורש סביבה בעל יכולת שליטה במזג האוויר.

מה ניתן לאחסן במחסני חצר בחורף?

מחסנים הופכים שימושיים במיוחד, בחילופי העונות, כשאנחנו רוצים לנקות את הבית מכל מה שאנחנו לא צריכים להשתמש בו במהלך העונה הקרבה, בין אם מדובר בחורף ובין אם מדובר בקיץ. אנשים רבים מאחסנים אפילו את בגדי הקיץ שלהם במחסן במהלך החורף כדי לפנות מקום בארונות.

יתרה מכך, כמובן, תמיד ניתן לאחסן כלי עבודה ומכשירים מבוססי מנוע. החל ממכסחות דשא, דרך סולמות ועד מסור חשמלי, כל המכשירים הללו יהיו בטוחים גם בעונת החורף עם מחסן מבית מחסני אגוז. לבסוף, במקום לשים את האופניים שלכם או של הילדים בחניה, מחסן גדול יכול להכיל אופניים, למנוע חלודה ולסייע למראה חצר הבית להיות אסתטי ונקי יותר.

מה לא מומלץ לאחסן במחסני חורף?

ראשית, לא נמליץ לכם לאחסן דברים שיקרים ללבכם ושעשויים להיהרס בקלות בעקבות גשם או קור. עבודות אמנות, כלי נגינה או אפילו אלבומים ישנים – כל אלה הם דברים שמומלץ לטפל בהם בזהירות יתר. גם מחסן אטום ואיכותי במיוחד מעמיד חפצים כאלה בסכנה של הירטבות או הרס

שנית, לא מומלץ לאחסן אוכל במחסני חצר, גם אם נדמה לכם שהוא ארוז במכלים אטומים. גם אוכל בצנצנות שימורים יכול להזמין מזיקים שונים ומשונים אל המחסן שהייתם מעדיפים שלא יהיו בו.

לבסוף, נמליץ להימנע מאחסון חפצים שקל לשכוח מהם, דברים כמו צבע או דבק שמתקלקלים במשך הזמן וכדאי לשים במקום זמין שנמצא מול העיניים.

Back to top button