חדשות הארץמבזקים

"רה"מ בנאומו חיבל במתכוון בהליכי החקירה כנגדו"

התנועה לאיכות השלטון שלחה היום (שלישי) מכתב חריף ליועמ"ש בעקבות נאום ראש הממשלה בו התייחס לחקירות נגדו. "דבריו של רה"מ נועדו להפחיד את החוקרים ואת אנשי הפרקליטות, וחמור מכך את עדי המדינה – עד כדי השפעה אסורה על מתן עדותם. רה"מ עשה זאת תוך ניצול מעמדו ותוך שהוא זורע בהלה רבה בקרב הציבור הישראלי שעצר נשימתו משך שעות ארוכות עד שהתבררה 'הדרמטיות' בהודעתו" נמסר בהודעת התנועה לאיכות השלטון.

עוד אמרו בתנועה כי "אמש, בשעה 20:00, התיישבו מיליוני אזרחים מול המרקעים על מנת לצפות ב"הודעה דרמטית" של רה"מ נתניהו. בשל הודעה זו, דחו ארבעת הערוצים המרכזיים את שידורי מהדורת החדשות, ועברו בשידור ישיר אל מעון ראש הממשלה. עם תחילת השידור התברר כי רה"מ בנימין נתניהו עשה שימוש בכוחו ובמעמדו על מנת להעניק זמן במה לחשוד בנימין נתניהו, בשעת צפיית שיא ובכל הערוצים – על מנת לתקוף בצורה מבישה את רשויות אכיפת החוק, את החוקרים ואת ההליך המשפטי.

תקיפה מכוערת זו היא רק נדבך נוסף בשורה של השתלחויות ואמירות מקוממות של ראש הממשלה ושל שליחיו בתקשורת בעת האחרונה, שעולות לטעמנו עד כדי הסתה של ממש נגד היועמ"ש וגורמים בפרקליטות המדינה. מוקדם יותר השבוע אף פנתה התנועה בעניין למ"מ מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן, בבקשה כי יורה על פתיחה בחקירה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אך הנאום אמש עשה דבר נוסף" הבהירו בתנועה לאיכות השלטון וציינו כי "נתניהו ניצל את דבריו הפומביים על מנת לנהל שיח פומבי עם עדי המדינה – לתקוף אותם ולערער את אמינותם בעיני הציבור, וכן לחשוף שמות של עדים ומהלכי חקירה שבוצעו וטרם פורסמו. בכך חיבל נתניהו במכוון בהליכי החקירה כנגדו, מתוך מטרה ברורה לפגוע בהליך המשפטי ולהקשות על רשויות אכיפת החוק לבצע מלאכתן כראוי.

דבריו של רה"מ נתניהו אמש נועדו לזרות פחד על החוקרים ואנשי הפרקליטות, וחמור מכך – על עדי המדינה עד כדי השפעה אסורה על מתן עדותם. רה"מ עשה זאת תוך ניצול מעמדו ותוך שהוא זורע בהלה רבה בקרב הציבור הישראלי שעצר נשימתו משך שעות ארוכות עד אשר התבררה "הדרמטיות" הרבה בהודעתו."

בשל כך, הודיעו בתנועה לאיכות השלטון כי פנו ליועמ"ש בדרישה כי יבחן את דבריו והופעותיו הפומביות של רה"מ נתניהו ויבדוק האם מדובר בעבירת שיבוש הליכי המשפט והחקירה.

נתניהו אמש בהודעתו הדרמטית. צילום: לע"מ

6 תגובות

  1. אותו נמושה שתוקף אותי שיצא מהבית מאחורי המקלדת ,הסופר מפוצץ בלקוחות .שדה התעופה מפוצץ ביוצאים ישראלים ,תיירות נכנסת במיליונים,מכוניות חדשות בכל הכבישים ,ואותך ימפגר מעניין שביבי מושחת , גנב לאימא שלך כביסה מהחבל, ואני דיסלקט אז מה אם אני כותב עם שגיאות כשאני מתעצבן ???

  2. מושחתיהו"מנהיג" כזה מוצלח וכולם נגדו רק בגלל שהוא מצליח?
    אנשים מושחתים בוחרים ב"מנהיג" מושחת כי זו תפיסת העולם שלהם.
    הבעיה המרכזית היא שאת מחיר השחיתות כולם משלמים אלו שבוחרים בו וגם אלה שלא.
    מחיר השחיתות הוא קריסת כל המערכות הציבוריות גם אם חלק מהאנשים לא רואים זאת…..
    יוקר מחיה, שחיקת ההון שבידי הציבור והעברתו לטייקונים ,דיור, פקקים, אלימות, עוני, הפרטת כל מערכות הרווחה,פגיעה בפנסיות, פגיעה בקשישים, פגיעה במעט ניצולי השואה שנשארו,אי מתן בטחון ופגיעה בתושבי עוטף עזה, תמיכה בחראדים שנגד המדינה ולא תורמים דבר למדינה אלא מחלישים אותה ומגדילים את העוני………….

  3. התנועה לאיכות השלטון יכולה ללכת להיזדיין , מה הייתם עושים במקומו אם היו תופרים לכת תיקים כמו שתפרו לו ומונעים מכם להתגונן מול עדי מדינה שקרנים שגם נתפרו נגדו חתיכת שמאלנים נוכלים ודפוקים שכמוכם ??

  4. במדינת מושחתיהו יש כמות בלתי רגילה של רפי שכל יחסית למדינות העולם המפותח…………

  5. כל יום בכל שעה כל הרמאים בכאילו חדשות יורדים על ביבי וזה בסדר. וכשביבי לוקח מה שלא יקבל מאף ערוץ .זה לא בסדר … חברה אתם עובדים אצלנו ,ולא ההפך..אתם עוד זוכרים את זה???

  6. כאשר עושים השוואה בין ההישגים הרבים שהשיג ראש הממשלה , מר בנימין נתניהו , למדינת ישראל ; ביחס לעבירה ( אים בכלל עבר עבירה כלשהי ) , אזי יתברר , שחבל לא לאפשר לו להמשיך , את תפקידו .

Back to top button