חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח אימאן מוחמד מעכו

הותר לפרסום כעת, בכפוף לצמצום חלקי של צו אסור פרסום היום (רביעי) בבית משפט השלום חיפה, כי היחידה המרכזית של מחוז חוף פענחה את רצח אימאן אחמד בת ה 26, שנרצחה עפ"י החשד בעכו בחודש שעבר ע"י בעלה.

כאמור, אימאן נרצחה בביתה בעכו בתאריך 11.12.18 סמוך לשעה 11:00, כאשר כוחות משטרה שהגיעו למקום בעקבות דיווח למוקד 100, איתרו אותה ללא רוח חיים ובן זוגה שהיה במקום – מוחמד לבאבידי תושב עכו בן 37, נעצר ע"י השוטרים.

בתום חקירה מורכבת, שכללה תשאול עדים רבים, בחינת אליבי מפוברק שניסה החשוד ליצור לעצמו עפ"י החשד אחרי הרצח, הפעלת אמצעים טכנולוגיים וכן בדיקות מז"פ של ראיות שנתפסו בזירה (כולל שקית ובתוכה סכין ובגדים מגואלים בדם), הצליחה המשטרה לקשור את בעלה של הנרצחת לאירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין, כי תחילה שלל החשוד את מעורבותו ברצח ואף סיפק לחוקריו אליבי לכאורה על הימצאו במקום אחר בעת הרצח, אולם בהמשך החקירה, הודה כי רצח את בת זוגו, כאשר הרקע והמניע נותרו תחת צו אסור פרסום, עפ"י החלטת בית המשפט.

הצהרת התובע הוגשה כעת ע"י פרקליטות חיפה בבימ"ש השלום חיפה ומעצרו הוארך עד לתאריך 14.1.19, אז יוגש נגדו כתב אשום ובקשה למעצר עד תום הליכים בגין האמור.

אימאן מוחמד ובן זוגה החשוד ברצח לבאבידי

Back to top button