מבזקיםרצועת עזה

"אנו קוראים לאו"ם לגנות את פשעי התוקפנות והמצור הישראלי"

הוועדה הלאומית האחראית על צעדות השיבה ושבירת המצור בעזה פרסמה הערב (שישי) הודעה לעיתונות בה גינתה את התוקפנות של ישראל על משתתפי צעדת השיבה ביום השישי ה-42.

בהצהרה לתקשורת נכתב: "הכיבוש הישאלי ממשיך בתוקפנותו ובפשעיו נגד המפגינים המוחים שמטרתם שבירת המצור. כוחות הכיבוש ביצעו ירי כבד באש חיה, כדורי גומי וגז מדמיע לעבר האזרחים שהתאספו במחנות השיבה המוצבים לאורך הגבול. התוצאה של ההפרות הישראליות והתוקפנות נגד צעדות השלום שלנו היא כדלקמן: מות קדושים של גב' אמל אל-טראמסה משכונת שייח רדואן בעיר עזה לאחר שנפגעה בראשה עשהייתה במרחק גדול מגדר הביטחון. בנוסף 25 נפצעו מכדורים חיים שירו צלפים ישראליים פושעים שהיו פרוסים לאורך הגבול, 7 נפצעו מירי כדורי גומי ו-102 נפגעו מירי גז. כוחות הכיבוש הישראלי הפגיזו שני אתרים בעזה ובח'אן יונס בתואנות שווא ושקר המשקפות את ההתמדה של הכיבוש בפשעים ובתוקפנות"

"אנו בוועדה הלאומית לשיבה ולשבירת המצור מדגישים את הדברים הבאים: ראשית, אנו מתאבלים על הקדושה המעונה גב' אמל אל-טראמסה שקיימה את מחוייבותה להשתתף בצעדות השיבה לשבירת המצור ומדגישים כי הדם של הגברת הזאת שנשפך הוא פשע שכל העולם צריך לדעת כדי להבין את גודל הטרור שאינו מבחין בין ילד ומבוגר ולא גבר או אישה. זה דם של חפים מפשע שעולם צריך להעמיד לדיו ולהעניש את פושעי המלחמה ומנהיגי צבא הפשע הזה וממשלת הטרור שלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שנית, אנו רואים כי המשך הסחבת על ידי הכיבוש להסרת המצור היא מכוונת ומשקפת את התוקפנות והעבריינות של רצח המוני בצורת מלחמת הטרור נגד העם שלנו שמובילים הממשלה וצבא הכיבוש.

שלישית, אנו קוראים לאומות המאוחדות ולכל הגופים הבינלאומיים ולארגוני זכויות האדם לגנות את פשעי התוקפנות והמצור הישראלי הבלתי צודק על רצועת עזה. על כל הארגונים לשאת באחריות כלפי סבל העם הפלסטיני, גברים, נשים וילדים.

רביעית, אנו מדגישים כי צעדות השיבה יימשכו למרות הניסיונות לדכא אותן. עצרות אלה הן מאבק לגיטימי כנגד הכיבוש והטרור".

אמל אל-טראמסה שנהרגה בעימותים בגבול עזה
מהעימותים היום בגבול רצועת עזה. צילום: מקורות פלסטינים
מהעימותים היום בגבול רצועת עזה. צילום: מקורות פלסטינים

Back to top button