חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פענחה מותו של תושב שגב שלום כבן 50 לפני כשנה

בתום חקירה מורכבת פענחו חוקרי יחידה מרכזית מרחב נגב במשטרת ישראל את מותו של תושב שגב שלום אשר נורה למוות ביישובו לפני כשנה, היום יובא החשוד לבית משפט.

לפני כשנה, בתאריך 8.12.17 סמוך לשעה 16:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע ירי בשגב שלום.

שוטרים שהגיעו למקום, פתחו בסריקות במהלכן איתרו גבר ירוי סמוך למתקן שטיפה, גורמי רפואה קבעו את מותו של תושב היישוב כבן 50. בתום הערכת מצב, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במרחב הנגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם התקדמות החקירה עלה החשד כי לאחר האירוע, גבר בשנות ה-20 לחייו תושב שגב שלום, החשוד במעורבות בירי עזב את המקום באמצעות רכב שכור שהיה ברשותו ונמלט כאשר הרקע לאירוע הוא סכסוך שמירה על אתר בניה בין משפחת הגבר שנורה למשפחת היורה.
חוקרי המשטרה המשיכו בפעולות חקירה במישור הגלוי והמודיעיני ולפני כחודש בתאריך,3.12.18, אותר החשוד, בידי בלשי יחידת מג"ן, כשהוא נע עפ"י החשד בין דירות מסתור בנתניה.

"זמן ומקום לא יהוו מקלט בפעולות המשטרה לאיתור ומעצר חשודים, ובפרט כנגד אלו החשודים בביצוע עבירות מהחמורות שבספר החוקים, והכל למען בטחונו ושלומו של הציבור הנורמטיבי שומר החוק", כך נמסר מהמשטרה.

מעצרו של החשוד, תושב שגב שלום בן 25 הוארך, ועם תם מלאכת החקירה ולאחר שחומרי החקירה הועברו לפרקליטות, זו הגישה בתאריך 9.1.19 הצהרה בדבר החלטת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום בגין המיוחס והיום יובא החשוד לבית משפט.

Back to top button