חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"למרות התמיכה הרבה": ח"כ איילת נחמיאס ורבין פורשת מהמפלגה

ח"כ איילת נחמיאס ורבין פורשת ממפלגת העבודה. בהודעה שפרסמה כתבה ח"כ, "למרות התמיכה הרבה לה אני זוכה, נכון להיום, ביתי אינו אותו הבית. אני מודה לחבריי ולחברותיי האהובים במפלגה ובסיעה על כהונה סוערת ומורכבת. ראיתי בפירוק המחנה הציוני ובדרך טעות אסטרטגית שתפגע קשות בסיכוי לחילופי שלטון. הצטרפתי לזירה הציבורית בגיל 20 ואמשיך להיות חלק מהזירה הפוליטית גם בעתיד."

ח"כ איילת נחמיאס ורבין הוסיפה "את המהלך הגדול שהחל בשותפות בין הרצוג ללבני היה עלינו להרחיב בחיבורים נוספים שיובילו לניצחון. פירורי המפלגות במרכז ובשמאל מחייבים את כולנו לחשיבה דחופה ומיידית בדבר עתיד המחנה הלאומי-הדמוקרטי. בעת הזאת איני יכולה לטעון כפי שעשיתי בפני צירי הועידה לסלאלום אידאולוגי, לאיבוד 'הרגל' שלנו במרכז הפוליטי, ובה-בעת לשכנע את הציבור בדרכנו. יש גם לי אחריות לכך".

חברת הכנסת שפיר הגיבה להחלטתה ואמרה כי "‏מאוד עצוב שחברתי ‎ח"כ איילת נחמיאס ורבין החליטה לא להתמודד הפעם. חברת כנסת מצויינת, ערכית, רצינית ומלאת אנרגיה, שלקחה בשתי ידיים כל הזדמנות לסייע לאזרח ובעיקר לאלו שאין להם איך להגן על עצמם. הכנסת תחסר את הכנות והדאגה שיש לך לאנשים, למפלגה ולמדינה. איילת, רק אהבה. תמשיכי תמיד בדרך שלך"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר סיעת התנועה יואל חסון אמר כי ‏"איילת נחמיאס ורבין היא פרלמנטרית מחוננת, תוצר אמיתי של בית גידול אידיאולוגי שמקורו במפלגת העבודה האמיתית, איילת חברת מפלגת העבודה למעלה מ20 שנה (בין הח"כים הבודדים ב"עבודה" שהם חברי המפלגה לפני בחירתם לכנסת) היא "עבודה" תרתי משמע. ח"כית חרוצה, רביניסטית ולוחמת. עזיבתה מלמדת רבות."

ח"כ איילת נחמיאס ורבין. צילום: אתר הכנסת

Back to top button