צרכנות

איך מעצבים דירה קטנה?

דירות קטנות של חדר אחד או שניים הפכו לנחלתם של רבים בין אם מדובר ביחידים, זוגות, ואפילו משפחות.

המגורים בדירות קטנות מסייעות לרבים לחסוך כסף רב בהשכרת דירה, תוך שדירה קטנה יכולה להיות מקום נפלא וחמים במידה ומעצבים אותה בצורה נכונה.

אז כיצד אפשר לעצב דירה, ליהנות מחללי אחסון חכמים ולהפוך אותה לפרקטית? כמה טיפים והצעות בהמשך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שימוש בריהוט חכם – כאשר אתם מרהטים דירה נסו לבצע שימוש חכם בריהוט. סלון פינתי, ארון עם דלתות הזזה, שולחנות אוכל מתקפלים שניתן להכניס לתוכן כסאות, דלפקים מתכווננים להתקנה במטבח ועוד, כולם ייסעו לכם גם לחסוך במקום , גם ליהנות מריהוט חכם ובכך לפנות יותר שטח בדירה.

אחסון צעצועים – אם אתם גרים בדירה קטנה עם ילדים, נסו לבצע אחסון חכם של צעצועים הידועים ככאלה אשר פזורים בכל רחבי הבית. נסו לאחסן את הצעצועים בתוך נישות שנמצאות בקירות, רכשו קופסאות אחסון איכותיות ואחסנו צעצועים מתחת למיטה והשתמשו בצעצועים שניתן לקפל בקלות ולהניח בצורה מסודרת אחד על גבי השני.

בנוסף מומלץ לרכוש ארגז עץ גדול שבו תרכזו את כל הצעצועים ותאספו אותם עם ילדכם לאחר סיום המשחק, מה שגם יאפשר סדר בבית וגם ילמד את ילדכם שיעור בחריצות!

אחסנה של מצעים ובגדים – שמיכות חורף, נעליים, ביגוד כמו מעילים וסוודרים גדולים כולם הופכים לחידה בכל הנוגע לדרך לאחסן אותם. אחסנה של מצעים בצורה חכמה תעזור לכם לסדר את בגדי החורף ופריטי החורף בקלות  ותקנה לכם יותר מקום ומרחב בחלל.

נסו להשתמש ברווח שבין התקרה לארון כדי לאחסן מצעים, אחסנו בשקיות 'שרינק' ביגוד חורף כבד, ונסו לייצר חללי אחסון דינאמיים חכמים כמו למשל: מתלים מודולאריים שניתן להתקין על גבי דלות ארונות ודלתות של חדרים. בנוסף מומלץ לאחסן ביגוד ושמיכות חורך כמו גם מצעים בתוך ספה נפתחת שיש בה חלל אחסון מתאים לכך.

לסיכום, דירה קטנה קל ונעים לעצב עם קבלת השראה מאתרי אינטרנט, חניות רהיטים מקוונות ושלל תמונות ומאמרים הקושרים לעיצוב וריהוט בית קטן.

Back to top button