מבזקיםתנועה ותחבורה

השוטרים חשדו ומיקמו תצפית על הרכב, בעל הרכב החל לנהוג ונעצר

במהלך שישי שבת ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש.

בעת פעילות בכביש 90 באזור הערבה, נקלט במכשיר למדידת מהירות רכב הנע במהירות 181 קמ"ש (בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש). עם עצירת הרכב ע"י שוטרי אגף התנועה בוצע לנהג שימוע ורישיון הנהיגה שלו נפסל לאלתר למשך 30 ימים.

הנהג, בן 27 תושב המרכז, שוחרר בשטח עם הזמנה לשיפוט מהיר תוך הסבר מפורט כי אינו יכול לנהוג ורישיון הנהיגה שלו נפסל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים שחשדו בנהג כי הוא עלול לעלות שוב על ההגה ולנהוג, ביצעו פעילות יצירתית ונחושה. עם צאת השבת לפני מספר שעות, מיקמו תצפית בסמוך לרכב שהיה ממוקם ברחוב שדרות התמרים באילת.

ואכן, לא חלף זמן רב והשוטרים הבחינו כי אותו נהג שפסלו את רשיון הנהיגה שלו יום לפני כן בגין עבירת מהירות חריגה, עלה שוב להגה והחל בנסיעה. מיד עצרו אותו השוטרים בגין נהיגה תחת פסילה ביודעין. בשלב זה הנהג נמצא במעצר לאחר חקירה, רכבו הושבת ומחר יובא בפני בית המשפט לדיון בעיניינו.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. תרגיל ידוע.
    כמתנדב בתנועה, ביצענו אותו מספר פעמים על נהגים פסולים בהעדרם שהודינו להם שהם פסולים והיה ברור לנו שהם יחזרו לנהוג. המתנו בצד וחיכנו ומי שנסע נתפס ונעצר.
    במקרה אחר , נהג הסעות של אוטובוס שהסיע ילדים למקום בילוי במרכז הארץ , הרכב נבדק ונמצא שהוא לא כשיר לנסיעה כלל (תקלה בבלמים) אלא בגרירה בלבד. נהג האוטובוס שבהוראת בעל החברה המתין שהשוטרים יעזבו את המקום נכנס לרכב התניע ונסע, לרוע מזלו , קצין המשטרה במקום חשד שזה מה שיקרה ,ניידת סמויה המתינה עד שהאוטובוס יסע ועצרה אותו.

Back to top button