מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: מטפל בבעיות זהות מינית ביצע מעשים מגונים בקטין שטיפל

בית משפט השלום בירושלים הרשיע היום (ראשון) את ראובן ישראל וולצ'ר, מטפל בבעיות זהות מינית, בריבוי עבירות מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה ובמעשה מגונה בקטין שמלאו לו 14 תוך ניצול יחסי תלות.

וולצ'ר הודה במסגרת הסדר כי בין השנים 2007-2012 (אשר בחלקם היה המתלונן קטין) נפגש המתלונן עם הנאשם עשרות פעמים לצורכי טיפול. במהלך המפגשים יצר הנאשם תלות של המתלונן בו. הנאשם הורה לו לבצע מטלות שונות – כגון לכתוב 40 דברים המעידים על כך שהוא גבר. כאשר המתלונן לא ביצע את המשימות לשביעות רצונו של הנאשם נהג הנאשם לצעוק עליו, להשפילו ולאיים עליו בהפסקת הטיפול. במהלך המפגשים הציג הנאשם מצג כוזב בפני המתלונן וכן בפני מטופל נוסף – מתלונן ב'- כאילו המעשים המגונים שביצע בהם נדרשים לצורך הטיפול הנפשי, ביודעו שאין הדבר כן. בעקבות מצגי השווא נתנו המטופלים את הסכמתם כי הנאשם יבצע בהם את המעשים המגונים.

עו"ד אור גבאי, פרקליטות מחוז ירושלים: "הנאשם הודה והורשע בכך שניצל את מצוקתם של המטופלים אשר פנו לקבל את עזרתו. מדובר במערכת יחסים פוגענית אשר נמשכה שנים, כאשר עבירות המין בוצעו בהזדמנויות רבות במהלך הטיפול בסדנאות, בבתי מלון ובקליניקה בביתו של וולצ'ר. לאחר בחינת מכלול הנסיבות כולל התחשבות בעמדת נפגעי העבירה, סוכם כי ככל שהנאשם לא ימצא מסוכן בהערכת מסוכנות מינית וככל שישתף פעולה עם הליך טיפולי יבקשו הצדדים מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר שיכול וירוצה בעבודות שירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אולי יתנו לו (לפושע המין) לרצות עבודות שירות בגני ילדים…
    בימים אחה אין שופט בישראל!

Back to top button