מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניקב צמיגי אמבולנס ואיים על הצוות הרפואי כי לא היה מרוצה

בסיום חקירה מהירה של שוטרי משטרת ישראל היום יח' תביעות מחוז צפון הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב דיר אל אסד בן 37 אשר ניקב צמיגים של אמבולנס ואיים על הצוות הרפואי באמצעות סכין היות ולא היה מרוצה מהטיפול הרפואי בבנו.

ביום רביעי האחרון (16.1.19) לפנות בוקר צוות רפואי בכפר בענה הזעיק את השוטרים בעקבות צעקות, גידופים ואיומים באמצעות סכין של הנאשם תושב דיר אל אסד לעבר הצוות הרפואי בשל כך שלא היה מרוצה מהטיפול הרפואי בבנו הקטן.

הנאשם שלף סכין, תוך כדי שהוא מקלל ומגדף את הצוות הרפואי ומאיים עליהם, בשלב מסוים ניגש אל האמבולנס שעמד בחניה, ניקב את כל ארבעת הצמיגים שלו ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים שהוזעקו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי הנאשם הגיע למוקד הרפואי קודם לכן עם בנו הקטן. בסיום לאחר שלא היה מרוצה מהטיפול צעק על הצוות הרפואי: "זה לא מוקד להצלת חיים זה מוקד מוות" ועזב את המוקד כשהוא מאיים שעוד ישוב לפגוע בהם. ואכן לאחר זמן קצר הוא שב למקום לבדו כשברשותו סכין.

השוטרים שזהות הנאשם הייתה ידועה ביצעו סריקות ופעולות חקירה לאיתורו עד שבסופו של דבר הנאשם הסגיר את עצמו בתחנת משטרת מג'ד אל כרום והוא נעצר.

בסיום החקירה, כל חומר החקירה הועבר ליח' תביעות צפון אשר הגישה היום כנגד הנאשם בקשה למעצרו עד תום ההליכים וכתב אישום בגין עבירות של חבלה במזיד לרכב, החזקת סכין שלא כדין ואיומים.

צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button