צרכנות

מחתונה לילדים – דרך לא קלה אך מהנה מאוד

דייט אחד מוצלח והנה אתם כבר בדרך לחופה. איך מתכננים את התהליך נכון, למה צריך לצפות? כל הפרטים המלאים תוכלו למצוא במאמר הבא, וכמובן, בלי לחץ.

החלטתם להתחתן? מזל טוב. אירוע החתונה הוא אמנם אירוע שנועד למען הזוג – לשמוח ולחגוג, אך הוא לא פחות מכך גם אירוע משפחתי, שנועד לשמח את ההורים ואת המשפחות, שרוצות בשמחתם של החתן והכלה. לכן באירוע החתונה צריך לשים לב לשני דברים חשובים.

האחד – עליכם לספק אירוע שיגרום למשפחה להיות מאושרת, אירוע מאורגן ומסודר. בנוסף לכך, אתם רוצים אירוע שיהיה גם חוותי בשבילכם כזוג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השני – ממש אל תתפרעו. מדובר באירוע חד פעמי, אירוע שאין צורך להשקיע בו סכומים שאחר כך תתקשו להחזיר אותם. החברים וקרובי המשפחה באים בשבילכם, וכל מה שצריך זה שיהיה שמח.

לכן לפני החתונה, זוגות רבים נוהגים להשקיע באטרקציות שהן חוויה מתמשכת בשביל הזוג, ואינם דבר חד פעמי לערב האירוע. דוגמא לכך הוא ריקוד חתונה, מדובר בתהליך בו הזוג נפגש עם מדריך מקצועי ומבצע ריקוד מדהים אל מול הנוכחים. הריקוד הוא תהליך שמתחיל לפני האירוע, ונועד גם לחבר בין בני הזוג באמצעות הריקוד. הוא תהליך חווייתי שהזוג עובר תוך כדי הארגון לחתונה והוא נעים מאוד ומהנה מאוד, במידה ומצאתם מדריך שהוא לטעמכם. חשוב שהריקוד לא יהיה כוריאוגרפיה שצריך לזכור, אלא בעצם שילמדו אתכם לרקוד, כדי שתוכלו לאחר מכן גם לרקוד וליישם את הדברים באירועים ומסיבות אחרות. דוגמאות נחמדות לריקודים שאפשר ללמוד הם סלסה, צ'ה צ'ה צ'ה, בצ'אטה, סלואו, ועוד. בריקוד מוסיפים תנועות מדהימות כמו הפלות, סיבובים, הזזת הגוף. אין צורך בניסיון קודם ומדריך מנוסה יהפוך אתכם לרקדנים מעולים בתוך מספר מפגשים לא גדול, וכך תוכלו גם להדהים את האורחים וגם את עצמכם. אל תשכחו שישאר לכם גם סרטון נחמד של הריקוד שתוכלו כמובן להעלות לרשתות החברתיות וגם לנכדים.

כאשר אתם מכניסים את הילד לגן או למעון, חשוב מאוד לשים לב לצוות המעון, שצריך להיות לטעמכם. תבקשו להכיר ולפגוש את הצוות, וכמובן תסמכו על האינטואיציה שלכם. חשוב מאוד שהצוות יתאים לעבודה עם ילדים, ויהיה לו את הניסיון הדרוש לכך. הסבלנות היא החשובה ביותר, ולכן אל תפחדו לשאול שאלות, כי ילדים שואלים הרבה שאלות, ואם תחששו לשאול שאלות מהטעם שאתם עלולים לגרום למנהל/ת הגן לאבד את הסבלנות, אז המצב הוא לא טוב. מנהלי הגן צריכים להיות מלאים בסבלנות לילדים, אז כמובן שגם השאלות שלכם צריכות להתקבל בהבנה ובאהבה. מנהל גן טוב יודע שאם תשאלו שאלות זה רק מראה שאתם רציניים ואתם בעניין ולכן אין שום סיבה שלא יענה לכם בצורה הטובה ביותר. חשוב לשים לב אם לבעלי הגן לא חסר צוות. יש היום תקנים בנושא של צוותי כוח אדם בגני הילדים, חשוב לשים לב מי הגננת, מי הסייעות, ואם אתם רואים שחסר צוות, תוכלו להפנות את בעל הגן לחברות שמתמחות בגיוס עובדים בתחום החינוך. אחת החברות היא מיי פייס, חברה המתמחה באיתור עובדים לגני הילדים, בין היתר דרושים גננות וגם דרושים סייעות. אתרים נוספים שעובדים במודל שהוא שונה, ומשמשים אתר דרושים, יכול להיות אתר ששמו דרושים בחינוך, ובו ניתן למצוא גם עובדים וגם מעסיקים בתחום החינוך וההדרכה.

תגובה אחת

Back to top button