מבזקיםפוליטי / מדיני

ארדן: "ליכוד מלוכד ינצח בגדול"

השר גלעד ארדן השיק הערב (ראשון) קמפיין ייחודי, חדשני ומקורי להתמודדות שלו בפריימריז בליכוד.

במהלך הקמפיין יפיץ השר ארדן בכל יום סרטון לכל חברי תנועת הליכוד באמצעות הפייסבוק והטלפון הנייד, שיעסוק דווקא בהישגים של אחד/אחת מנבחרי/ות הליכוד.

הערב הופץ הסרטון הראשון בקמפיין, שבו מתאר השר ארדן את עשייתה והישגיה של שרת התרבות והספורט מירי רגב והוא הראשון מתוך סדרת סרטונים שיפורסמו במהלך הקמפיין. הסרטון אינו מתמקד בהישגיו הרבים של השר ארדן, אלא מפרגן לשרה רגב ולנבחרת המצויינת של הליכוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר ארדן משבח בסרטונים את חבריו (המתמודדים בפריימריז גם מולו על מיקומם ברשימה) לתנועת הליכוד ומפרט את הישגיהם המרשימים בקדנציה החולפת.

השר ארדן החליט, שדווקא בעיתוי הזה, בו מאבקי האגו במערכת הפוליטית שוברים מידי יום שיאים חדשים, והמחלוקות בין ובתוך המפלגות מעמיקות, ראוי להדגיש את המאחד בליכוד ואת העשייה האדירה של חברי סיעת הליכוד בממשלה ובכנסת למען הציבור והמדינה.

השר ארדן: "הנבחרת של הליכוד בראשות רה״מ בנימין נתניהו היא נבחרת מנצחת. לעם ישראל מגיע ליהנות מהקבלות שהליכוד מציג לבוחריו ולא לעסוק בהכפשות וזריקת בוץ ורפש, כפי שקורה במפלגות האחרות".

השר ארדן בחר לשמש דוגמא לליכוד השורות הנדרש כדי לנצח בגדול בבחירות הקרובות. לכן, על אף שמדובר בקמפיין פריימריז, החליט השר ארדן לחזק את דרך הליכוד ולחזק את נבחרי הליכוד ולהשקיע את תקציב הפריימריס שלו בהצגת הישגי חבריו!!!

בכל יום יעלה סרטון חדש בהשתתפות השר ארדן ומשפחתו!

תגובה אחת

  1. גם מלוכד , וגם יצליח להגביר את נציגיו בכנסת , עים יכולות שיכנוע מפלגות דתיות , שבמקביל לתורתם אימונתם , ישאו בנטל הביטחון , ויתגייסו יותר לצבא .

Back to top button