מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: פרץ לחשבון הפייסבוק של חברתו, התכתב בשמה ואיים עליה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 27 בגין פגיעה בפרטיות תוך התחזות לאדם אחר בפייסבוק, הדחה בחקירה באיומים ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, בעקבות חשדו של הנאשם לפיו המתלוננת, חברתו לשעבר, יוצרת קשרים אינטימיים עם גברים אחרים, גמל הנאשם בדעתו לפגוע במתלוננת ובשמה הטוב. הוא התחבר לחשבון הפייסבוק שלה באמצעות סיסמתה ופרסם פוסט בו כתב תוך שהוא מתייצג כמתלוננת עצמה, כי המתלוננת "אוהבת לבגוד", וכן כי היא בוגדת בבן זוגה הנוכחי – הנאשם ובמי שהיה בן זוגה הקודם. בהמשך שלח בקשות חברות למספר רב מאוד של גברים ונשים, חלקם מארצות ערב. כמו כן, פרסם הנאשם בחשבון הפייסבוק את מספר הטלפון הפרטי של המתלוננת וכן את כתובת מקום עבודתה, כך שכל מי שהייתה לו גישה לצפות בחשבון הפייסבוק נחשף למידע זה. בנוסף, התכתב הנאשם בשמה של המתלוננת עם אנשים שונים באמצעות חשבון הפייסבוק שלה, ואף קבע לה פגישות עם אחרים במקום עבודתה. בעקבות מעשיו אלו של הנאשם, יצרו קשר עם המתלוננת אנשים רבים הן באמצעות הפייסבוק והן טלפונית.

לאחר מכן, שינה הנאשם את סיסמת החשבון של המתלוננת ללא הסכמתה, כך שיוכל להיכנס שוב לחשבונה. זמן קצר לאחר מכן, הבחינה המתלוננת שהסיסמה לחשבון הפייסבוק שלה שונתה, וכאשר ביקשה מהנאשם שייתן לה את הסיסמה, הוא סירב. בו ביום שוחחו הנאשם והמתלוננת בטלפון, במהלך שיחות אלה, גידף הנאשם את המתלוננת ואיים עליה בכך שישלח לבני משפחתה סרטונים בהם היא מופיעה. המתלוננת, שחשה מאוימת נוכח דבריו של הנאשם, פנתה לתחנת המשטרה והתלוננה על מעשיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שנודע לנאשם על התלונה, פנה למתלוננת, איים עליה ודרש ממנה לבטל את התלונה. בעקבות האיומים מצד הנאשם, פנתה המתלוננת לתחנת המשטרה וביקשה לבטל את התלונה נגד הנאשם.

תגובה אחת

  1. עם הוא חשד שהיא בגדה בו אז למה לא קודם כל לבדוק ולברר ועם היא בגדה אז אפשר להיפרד ביפה ולא בצורה כזו.
    אני גם בעבר בגדו בי ופשוט נפרדתי מהבן זוג ב SMS בלי הסברים(ברגע שגיליתי על זה).

Back to top button