צרכנות

ארבעה מקומות מפגש עם בעלי חיים מרהיבים בצפון

יש הרבה סוגים של גברים ונשים שיוצאים לחופשה בצפון. יש כאלה שנוסעים עם ילדים ושוכרים צימרים למשפחות מתוך מטרה לחפש אטרקציות מעניינות שיפנו גם לילדים, יש את מי שמחפשים צימרים בצפון לזוגות כדי ליהנות מחופשה רומנטית בשניים, ויש כאלה שפשוט רוצים לצאת קצת מהשגרה ולחוות דבר מה יוצא דופן.

אם אתם חובבי בעלי חיים, הנה רעיון שכדאי לכם לשקול: חופשה בעקבות בעלי חיים מיוחדים ומעניינים שלא תפגשו בכל יום. זו חופשה נפלאה הן לזוגות והן למשפחות, וכל מה שצריך הוא לבחור אחד מתוך שפע צימרים בצפון ולהגיע אל אחד מן המקומות המומלצים הבאים:

  1. אגמון החולה

ממש כפי שכל נהג בנסיעה ארוכה צריך לעצור להתרעננות בצד הדרך, כך אגמון החולה הוא נקודת העצירה להתרעננות של מגוון אדיר של ציפורים נודדות. במרחק של כרבע שעה דרומית לקריית שמונה תוכלו לצפות בכל עונה בציפורים נודדות שונות, ואם יתמזל מזלכם תוכלו לחזות כאן בדו-חי נדיר שנחשב למין נכחד במשך שנים רבות, הוא העגולשון שחור-הגרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. הר החרמון

החרמון ידוע במיוחד בזכות היותו המקום היחיד בישראל בו אפשר (לפעמים) לעשות סקי בעונת החורף, אבל בנוסף לכך הוא מהווה בית לשורה ארוכה של ציפורים ייחודיות שפשוט לא תוכלו לראות בשום מקום אחר: חצוצרן החרמון, ירגזי החרמון, בזבוז הלבנון, סיטת הצוקים, גבתון הסלעים ועוד, כולם מחכים לכם כאן ולא רק בעונת החורף.

  1. יער האיילים

עשרים דקות נסיעה מהר החרמון לכיוון היישוב אודם יביאו אתכם אל יער האיילים הקסום, בו תוכלו לפסוע לשעה קלה אל תוך עולמם של צבאים, יעלים וכמובן איילים. בעלי החיים המלכותיים הללו הגיעו לכאן מכל העולם, ואתם תוכלו לראות אותם וללמוד עליהם.

  1. בריכת הסלמנדרות

מה דעתכם לשלב את החופשה שלכם בצפון יחד עם פגישה בלתי נשכחת באחד מבעלי החיים המיוחדים ביותר בישראל ובאגן הים התיכון כולו – הסלמנדרה הכתומה? ליד היישוב חורשים שבצפון, בסבך עצי אלון וצמחייה עבותה ממתינה לכם הסלמנדרה היפהפייה הזו, ואתם רק מתבקשים ליהנות מן המראה שובה הלב ולא לפגוע בה, משום שהיא בעל חיים מוגן.

Back to top button