חדשות הארץמבזקים

ח"כ פורר לנתניהו ולקבינט: "הפסיקו את הכניסה מול ארגוני הטרור"

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) בפנייה לראש הממשלה ולחברי הקבינט הביטחוני – הפסיקו הכניעה הישראלית מול ארגוני הטרור.

לאחר ניסיון חיסול קצין צה"ל ע"י חמאס חרף העובדה שהכסף הקטארי ממשיך לזרום לארגון הטרור, פנה היום (חמישי) ח"כ פורר במכתב לראש הממשלה וחברי הקבינט הביטחוני בדרישה להחריף את התגובות העומדות לרשותם. "בחודשים האחרונים", כתוב פורר, "אנו עדים להתרפסויות בלתי פוסקות מול דרישות החמאס וכניעה של ממשלת ישראל לדרישות חסרות תקדים, המהוות חלק ממנגנון של סחיטה איומים, שבעקבותיו מדינת ישראל אף משלמת 'פרוטקשיין' (דמי חסות) לארגון טרור".

הדרישות כוללות:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

• עצירת הזרמת הכספים המזומנים לארגון חמאס וקביעת תנאי מקדים של הפסקת כל האלימות , על הגדר וביו"ש, ושחרור הומניטרי של השבויים והנעדרים, כתנאי לכל העברת תשלומים או דלקים לרצועה.

• לאור כניסתו לתוקף של חוק קיזוז כספי מחבלים יש ליישם מידית את החוק ולקזז את הכספים ששילמה הרשות הפלסטינית למחבלים היושבים בכלא הישראלי.

• עצירה מיידית של כל הפעילות הדיפלומטית שמבצעים שליחי הממשלה בוושינגטון במטרה לקדם את האינטרסים של הרשות הפלסטינית כדי לדחות את ביצוע החוק המאפשר לאזרחים אמריקאים לתבוע את הרשות בגין פעולות טרור בה נפגעו .

לסיום, ביקש ח"כ פורר לצטט לרוה"מ נתניהו משפט אותו הוא מכיר היטב: "הטרור הוא איום אסטרטגי על השלום ועל עתידה של מדינת ישראל. נקודת המוצא למאבק נגד הטרור היא הסירוב הגמור להיכנע לתביעותיו, בצד החלטה אמיצה להילחם בו עד חורמה." (מתוך הספר "מלחמה בטרור", בנימין נתניהו, 2004)

ח"כ עודד פורר. צילום: אתר הכנסת

Back to top button