חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

שתי ילדות בנות 3 נפצעו אנוש וקשה בתאונת דרכים בצפון

חמישה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (שישי) בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 806 ממגאר לכיוון חזון בגליל התחתון.

שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף מאיר אלבז הוזעקו לזירת התאונה. הצוותים ביצעו פעולות לחילוץ ארבעה לכודים אשר הועברו לטיפול גורמי הרפואה במקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו לבית החולים פוריה ילדה כבת 3 מצב אנוש, אישה כבת 32 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 29 במצב בינוני עם חבלות אגן. שני פצועים קשה נוספים, ילדה בת 3 עם חבלת ראש ובטן וגבר כבן 40 עם חבלות בראש ובגפיים פונו במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א פאדי עותמאן סיפר: "כשהגעתי למקום התאונה ראיתי את 2 הרכבים שהיו עם פגיעות פח קשות מאוד, אחד מהרכבים היה על צלע ההר בשולי הכביש כש 4 נוסעים לכודים בתוכו, בסיוע צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום חילצנו מהמושב האחורי של הרכב 2 ילדות כשאחת מהן הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח פוריה יחד עם אישה כבת 32 שחולצה מהמושב הקדמי של הרכב. נהג הרכב, גבר כבן 40 שחולץ ע"י כוחות הכיבוי טופל בשטח ופונה יחד עם הילדה השניה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם כשמצבם קשה. נהג הרכב השני שהיה מעורב בתאונה, גבר כבן 29 שנפצע באורח בינוני טופל גם כן בשטח ופונה לבי"ח פוריה."

שוטרי משטרת ישראל מכווינים את התנועה במקום ומרחיקים סקרנים. בוחני תאונות של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

תגובה אחת

Back to top button