חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

גבר ואישה נהרגו בתאונת דרכים בכביש הערבה

בתאונת דרכים שאירעה הערב (שישי) בכביש 90 מגרופית ליטבתה נהרגו שני בני אדם.

שני צוותים של לוחמי האש הממוקמים בזמני שיגרה ליד מנחת יוטבתה הוקפצו לתאונת הדרכים ופעלו לחילוץ הלכודים. בנוסף לצוותים בשטח, הוקפץ מתחנת אילת צוות נוסף וקצין כיבוי לסיוע ופיקוד על האירוע.

לוחמי האש סיימו את פעולות החילוץ. הלכוד שבהכרה, הועבר לאנשי מד״א ופונה לבית החולים ושני הלכודים הנוספים חולצו ללא רוח חיים וגם הם הועברו לטיפול אנשי מד״א.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של אישה כבת 70 וגבר כבן 40 ופינו לבית החולים יוספטל באילת גבר כבן 70 במצב קשה.

פראמדיק כונן במד"א אלי דיין שגר ביטבתה והגיע ראשון למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. נהג אחד מהרכבים נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהג הרכב השני שהיה לכוד חולץ ע"י הכיבוי כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא טופל בשטח ופונה לחבירה עם מסוק מד"א שנחת בישוב יטבתה ויפנה את הפצוע לבי"ח סורוקה כשמצבו קשה ולא יציב, הנוסעת שהייתה בסמוך אליו הייתה ללא סימני חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותה."

מהמשטרה נמסר כי התאונה התרחשה בקטע כביש בו אין קיר הפרדה. סטייה של אחד מכלי הרכב שהיא שגרמה לתאונה החזיתית הקטלנית. בוחני אגף התנועה של המשטרה אוספים ממצאים בזירה וחוקרים את הנסיבות.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: כב״ה אילת
צילום: כב״ה אילת
צילום: כב״ה אילת
צילום: כב״ה אילת
צילום: כב״ה אילת
צילום: כב״ה אילת

Back to top button