מבזקיםמשפטי/פלילי

הרשות השופטת משיקה סדרת סרטונים להנגשת המידע לציבור

הרשות השופטת משיקה סרטון ראשון בסדרת סרטונים שמטרתם הנגשת מידע לציבור – כל מה שצריך לדעת על בית משפט לתביעות קטנות

הרשות השופטת משיקה שירות חדש לציבור: סדרת סרטוני אנימציה שיוצגו באתר הרשות השופטת ומטרתם הנגשת מידע לציבור. הסרטונים יתווספו למידע המופיע באתר.

הסרטונים, אשר רובם נועדו לציבור הבלתי מיוצגים המגיע לבתי המשפט, יציגו סקירה מהירה וידידותית בשפה קלה ופשוטה בנושאים שונים הנוגעים לרשות השופטת. בנוסף יכללו הסרטונים הסבר על אודות שירותים הניתנים על ידי הרשות השופטת לציבור. מטרת השימוש בסרטונים, לפשט ולהקל מידע רלוונטי לציבור, להסביר כיצד יש לפעול במסגרת הליכים שונים, אילו מסמכים יש לצרף, אילו פרטים יש לכלול וכיצד יש ליישם את פסק הדין הניתן במסגרת ההליך השיפוטי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסרטון הראשון אשר הושק היום (ראשון, 27.1.2019), כולל מידע על אודות ההליך המשפטי בבית המשפט לתביעות קטנות, אשר בו, ככלל, אין ייצוג משפטי של עורך דין. בבדיקה שביצעה הנהלת בתי המשפט התברר כי במקרים רבים תביעות קטנות אינן מוגשות כראוי דבר אשר משפיע ומקשה על יישום ההליך. משכך, הוחלט כי הסרטון הראשון יתמקד בבית המשפט לתביעות קטנות. בסרטון ניתן למצוא הסבר על ההליך בבית המשפט לתביעות קטנות, על אופן הגשת התביעה ומי רשאי להגישה, המסמכים שיש לצרפם והפרטים שיש לכלול.

סרטוני האנימציה יופיעו באתר הרשות השופטת תחת העמוד הרלוונטי לכל סרטון. בנוסף יוקרנו הסרטונים בבתי המשפט בסמוך לעמדות השירות לקהל.

בימים אלה שוקדת הנהלת בתי המשפט על הפקתם של סרטוני אנימציה נוספים בתחומים שונים, בהם סרטון על אודות הרשות השופטת, סרטון על מנגנון ההזדהות הממשלתית וסרטון בנושא בתי המשפט לתעבורה.

Back to top button