צרכנות

איך בוחרים עו"ד פלילי

לעולם אין לדעת מתי נזדקק לעזרתו של עורך דין פלילי. אנו אוהבים לראות את עצמנו כאזרחים שומרי חוק, אך החלטה בלתי נכונה עלולה להפוך את חיינו לסיוט. על מנת לצאת מההאשמות המוטחות כלפינו בשלום, חשוב לבחור עורך דין מקצועי אשר מתמחה במגוון רחב של תחומים בתחום הפלילים ויכול להוציא אותנו זכאים.

טיפים לבחירת עורך דין איכותי

כידוע, ישנם עורכי דין רבים בשוק. כל מי שמסיים את ההתמחות שלו פונה לתחום עריכת דין ופותח משרד בוטיק, או מצורף לחברה גדולה לעורכי דין. תחום עריכת דין הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר בארץ, כך שחשוב לעשות מאמץ כדי לבחור את עורך הדין הטוב ביותר. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את האחד:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • עורך דין לפי תחום ההתמחות – חשוב שעורך הדין שאליו אתם פונים יתמחה בתחום הפלילים. עו"ד פלילי המתמחה בעיקר בתחום אחד מכיר את תחומו מההתחלה ועד הסוף, ובמקרים לא מעטים הוא יכול להציל את המצב.
  • הניסיון מדבר בעד עצמו – כדאי לבחור בעורך דין מנוסה אשר התנסה במגוון רחב של מקרים. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.
  • המלצות – שמו של עורך דין טוב ומקצועי הולך לפניו, כך שלא יזיק לכם לאסוף מעט המלצות על עורך הדין ותחומי עיסוקו.
  • אין תחליף לפגישת ניסיון – אל תוותרו על פגישת ניסיון עם עורך הדין שלכם. רק בפגישת פנים מול פנים תוכלו לוודא שמדובר בעורך דין אמין. ראו כיצד הוא עונה על השאלות שלכם, אילו פתרונות הוא מציע לבעייתכם, האם הוא שולט היטב בחומר, והעיקר – האם יש הבנה טובה ביניכם. זכרו כי מדובר באדם שילווה אתכם לאורך זמן.
  • להתרשם ממקרים קודמים – תוכלו ללמוד על מקרים אחרים שבהם עסק עורך הדין ולראות כיצד הוא פתר אותם.

מחפשים עורך דין להליך שימוע

עורך דין להליך שימוע הוא האדם שלשירותיו אתם זקוקים כאשר יש לכם שימוע בבית המשפט. הליך שימוע הוא הליך מיוחד שנקבע לפי סעיף 60 א' הנוגע לחוק סדר הדין הפלילי. לפי חוק זה, המואשם בעבירה פלילית שהעונש שלה הוא 3 שנות מאסר לפחות, זכאי לשימוע כדי להגיב על טענות שהוצגו נגדו. חשיבותו של הליך השימוע אינה מוטלת בספק, כך שאם הנאשם אינו מקבל את זכות השימוע, בית המשפט רשאי לבטל את כתב האישום שלו. על כל פנים, על מנת לצלוח את השימוע בשלום, חשוב לבחור עורך דין פלילי מקצועי המכיר את העבודה ויכול להציג כתב הגנה משכנע.

Back to top button