צרכנות

עורך דין דיני עבודה

כל מדינה מתוקנת מעגנת בצורה מסודרת שורה של תקנות וחוקים בכל מה שקשור להתנהלות והיחסים בין מעסיקים לעובדים. החוקים הללו מהווים למעשה תמרורי דרך עבור שני הצדדים כאשר כך יודע כל אחד איך וכיצד עליו לנהוג בכל מצב או מקרה לגופו. עורך דין דיני עבודה מסייע לכל מי שרואה את עצמו נפגע. בין אם זה העובד ובין אם זה המעסיק.

דיני העבודה במדינת ישראל, בדומה לכל מדינה מתוקנת, מעניקים לכל עובד כמו גם לכל מעסיק את רשת הביטחון כאשר שורה ארוכה של תקנות וחוקים מעגנים את ההתנהלות ביניהם לאורך כל הדרך. כל עובד וכל מעסיק עשויים להפיק תועלת מעצם ידיעת החוקים וכמובן בעת הצורך, מפנייה אל עורך דין דיני עבודה. עורכי דין דיני עבודה טובים לשני הצדדים.

דיני עבודה מעניקים מטריית הגנה לעובדים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יותר מידי מקרים קיימים אשר בהם מעסיקים מתעמרים בעובדיהם. הם מונעים מהם את הזכויות המגיעות להם על פי חוק, לא משלמים להם את הפיצויים המגיעים להם, לא מפרישים את תשלומי הפנסיה הראויים להם, מפטרים ללא הודעה מראש או ללא שימוע ועוד. חשוב שכל עובד יהיה מודע לזכויות המגיעות לו, גם אם הוא הצד החלש במערכת מול המעסיק, עדיין עומד החוק לצדו ומה שמגיע לו לקבל הוא בהחלט אמור לקבל.

דיני עבודה מעניקים מטריית הגנה גם למעסיקים

למרות שקיימת נטייה לראות את העובדים כחוליה החלשה במערכת של מעסיק מול העובד, עדיין ישנם עובדים רבים שמנצלים את התדמית החלשה שדבקה בהם והם סוחטים את המעסיק מכל כיוון אפשרי. הם דורשים ממנו זכויות שונות, תנאים סוציאליים אשר לא מגיעים להם באמת על פי חוק ועוד תביעות מתביעות שונות אשר למעשה נועדו למלא את הקופה הפרטית שלהם ועל הדרך לנצל את המעסיק. חשוב לזכור כי דיני העבודה לא נועדו רק לטובתו של העובד. הם מהווים גם כעין מטרייה שמגנה על המעסיק. גם לו מגיעות הטבות שונות וגם לו יש זכויות שונות. במקרים אשר בהם העובד מנסה לסחוט ולקבל זכויות אשר לא באמת מגיעות לו, כדאי לפנות ולהיעזר בעורך דין דיני עבודה אשר יוכל לסייע בהתמודדות מבחינה חוקית מול העובד.

אל מי פונים?

אז אם נתקלתם כעובדים בבעיה מול המעסיק או כמעסיקים, מול העובדים, הטוב ביותר הוא לפנות אל עורך דין דיני עבודה שיש לו ניסיון בתחום והוא מעורה בכל מה שקשור לדיני עבודה. רק עורך דין שלמד היטב את כל הנושא והוא מכיר את כל החוקים, רק הוא ידע לייעץ וללוות את הלקוח באופן מקצועי ונכון.

הניסיון מהווה גם כן נדבך משמעותי בכל מה שקשור למקצועיות של עורך הדין כאשר רק כך ניתן להיות רגועים כי מסרנו את התיק לידיים הנכונות.

Back to top button