מבזקיםתנועה ותחבורה

לא למדה לקח: בת 27 נתפסה שוב נוהגת – לא הוציאה רישיון מעולם

שוטרי משטרת ישראל עצרו אישה בת 27 שנהגה ברכב פרטי למרות שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה ובעבר אף ריצתה עונש מאסר בגין כך והיא יודעת כי קיים נגדה עונש מאסר מותנה.

במהלך פעילות ממוקדת יזומה ברחבי מחוז צפון, עצרו השוטרים רכב מסוג 'סובארו' שנסע מכיוון כללי בית החולים זיו בצפת לכיוון כפר טובא זנגריה. השוטרים הופתעו לגלות ברכב נהגת בת 27, אמא לתינוקת בת חצי שנה, שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה. עוד התברר כי היא ריצתה בעבר בגין עבירה זו עונש מאסר בפועל של 15 ימים וכי קיים נגדה מאסר על תנאי. למרות כל זאת נהגה ברכב כשמעולם קודם לכן לא הוציאה רישיון נהיגה, כשחברתה שהיא בעלת רישיון נהיגה יושבת לצידה.

הנהגת נעצרה והובאה לבית המשפט לתעבורה בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להורות על מעצרה של הנהגת עד לתום ההליכים. בסיום הדיון בית משפט הורה על מעצרה של הנהגת עד להחלטה אחרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות אחרת בסכנין ועראבה נתפס רכב שבוצעו בו שיפורים שיכולים להתאים מרוצי רכבים שלא כחוק ואותם שיפורים מסכנים את משתמשי הדרך, את הנהג ואת הנוסעים ברכב עצמו, בעל הרכב קיבל דוחות תנועה רכבו הושבת למשך 30 ימים וגם רישיונו נפסל למשך 30 ימים. במסגרת אותה פעילות 19 רכבים הורדו מהכביש בשל ליקויים חמורים שיש בהם לסכן את הנהגים ואת משתמשי הדרך ולנהגים נרשם דו"ח תנועה.

צילום: דוברות המשטרה

במהלך השבוע האחרון נרשמו כ-1450 דוחות תנועה. 103 מתוכם בגין עבירות של אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, חצייה של הולך רגל ברמזור אדום, 23 מתוכם בגין עבירות תנועה באופנועים/קטנועים, ול- 16 נהגים נפסל רשיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות, 17 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רשיון נהיגה או שרישונם נפסל בעבר.

צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. נשאלת השאלה, מדוע לא נתנה לחברה לנהוג, ולא היתה נכנסת לצרה צרורה הזו.

Back to top button