חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: "אני חרד לישראל, ישראל בשבילי היא באמת לפני הכל"

יו"ר מפלגת חוסן לישראל בני גנץ, אמר הערב (שלישי) בנאום פתיחת הקמפיין של המפלגה, "באתי לכאן הערב מפני שפרט למשפחתי אין לי דבר יותר יקר בעולם ממדינת ישראל. אני גאה בישראל ומחויב לה. ישראל בשבילי היא באמת לפני הכל. אנחנו עם אחד לכולנו דגל אחד, המנון אחד וצבא אחד. אבל באתי לכאן היום מפני שאני גם חרד לישראל. העם חזק המדינה נפלאה אבל בארץ נושבת רוח רעה. המאבק בין שמאל לימין קורע אותנו. הערבות ההדדית מתפוררת."

הוא הוסיף כי "אף מנהיג ישראלי איננו מלך. המדינה היא לא אני אלא אתם, אנחנו." 4 שנים אחרי שסיימתי כהונתי כרמטכ"ל אני מבקש את אמונכם כדי שאוכל להנהיג את מדינת ישראל.

עוד אמר גנץ, "בתשעה באפריל אקים ממשלה ממלכתית, ממשלה של עוצמה שתנהג בתקיפות, באחריות ובנחישות. ממשלה חזקה דואגת לביטחון כדי למנוע חרדות ולא מזינה חרדות כדי לבטח את עצמה. ביטחון עושים במעשים ולא במילים. במזרח התיכון הקשה והאלים לא מרחמים על החלשים ורק החזק מנצח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"רוחני, אני אסכל את המזימה שלך לכתר את ישראל בצפון, בדרום ובכל מקום אחר. אם המסר לא יובן במילים הוא יובן במהלומות ומכות מדויקות" אמר גנץ והוסיף, "לסינוואר אני מציע לא לבחון אותי שוב. אני אאפשר כל סיוע הומניטארי לרצועה אבל לא אאפשר תשלומי פרוטקשן במזוודות כסף"

"נקים ממשלה ממלכתית ולא ממשלה מלכותית"

צילום: חוסן לישראל

Back to top button