חדשות הארץמבזקים

"אינטל" תקים מפעל חדש, נתניהו נפגש עם מנכ"ל החברה בישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (רביעי) עם מנכ"ל "אינטל" ישראל יניב גרטי, בעקבות ההשקעה של אינטל בישראל בסכום של כ-40,000,000,000 ש"ח. רה"מ נתניהו אמר בפגישה כי "ישראל הפכה למעצמה טכנולוגית עולמית. אני גאה שהממשלה מובילה את המדיניות הזאת."

הפגישה התקיימה בהמשך להחלטת החברה להקים מפעל חדש בקריית גת בהשקעה של כ-40 מיליארד ש"ח.

ראש הממשלה נתניהו בירך את מנכ"ל אינטל גרטי על ההחלטה של אינטל העולמית להשקיע בישראל. רה"מ אמר שההשקעה תביא לצמיחת המשק הישראלי ולתרומה חשובה לכלכלה ולחברה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהל מפעל הייצור דניאל בן עטר הציג סרטון ובו עובדי המפעל נרגשים בעת מסירת ההודעה על ההחלטה.

רה"מ בנימין נתניהו ציין כי "אינטל היא אחת החברות הטכנולוגית המובילות בעולם. ישראל הפכה למעצמה טכנולוגית עולמית. אני לא בטוח שכשהקימו את אינטל ידעו שישירו את השירים האלה בעברית בקריית גת, במפעל שיוקם, שהוא המתקדם מסוגו בעולם. הוא לא רק יהיה מחקר ופיתוח, הוא יהיה ייצור וייצוא – זה שינוי עצום."

צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

"מה שהכי מרגש אותי" הוסיף ראש הממשלה, "זה לא רק תוספת של 1,000 עובדים, ובשרשור אלפי עובדים, שיקבלו עבודה במדינת ישראל, וכמובן באזור קריית גת – זה התוכנית המיוחדת לקלוט נערים ונערות, צעירים וצעירות, מאזורי מצוקה ולהכניס אותם לעולם המחר. זה מרגש בצורה בלתי רגילה. זו גם ישראל המעצמה הטכנולוגית העולמית, וגם ישראל המעצמה הכלכלית חברתית. זה פשוט משנה את המדינה."

צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

"אני גאה על כך שהממשלה מובילה את המדיניות הזאת" אמר נתניהו והוסיף, "אני גאה על כך שאתם מבחינים ביתרונות הכבירים של ישראל, ואני גאה על כך שאתם מובילים מהלך באמת יוצא מן הכלל, מתוך מדינת ישראל, להוביל אותו יחד. כל הכבוד".

מנהל מפעל הייצור דניאל בן עטר: "רציתי להודות לך אישית, אדוני ראש הממשלה, על כל התמיכה של הממשלה בפרויקט החדש ובהגשה של התכנית העסקית שאנו מגישים בימים אלה. זה מרגש אותנו מאוד. יש משפט אחד שאנחנו אומרים אותו במפעל 'ביחד אנחנו עושים היסטוריה במדינה'".

Back to top button