חדשות הארץמבזקים

גילתה את בעלה באתר היכרויות והגישה תביעה לביה"ד הרבני

האישה גילתה שבעלה פתח כרטיס באתר היכרויות בו התפאר על הכנסתו הגבוהה. היא פנתה לביה"ד הרבני – וזכתה בכתובה שמנה ובמזונות גבוהים.

סכסוך גירושין מכוער הגיע בימים אלה להכרעה לאחר התערבותו של בית הדין הרבני. עוה"ד הלנה שמחי המייצגת את האישה, הגישה את תביעה לגט ולמזונות נגד הבעל – בעקבות חשיפת כרטיס אותו פתח הבעל באתר הכרויות שוקק וידוע.

בית הדין הרבני בתל אביב. צילום: חדשות MivzakLive

לדברי עוה"ד שמחי, בכרטיס התפאר הבעל ביכולתו הכלכלית הגבוהה, טען שהוא גרוש, ומסר פרטים על עבודתו ומקום עבודתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השמועות על יציאתו של הבעל לצייד באתרי ההיכרויות הגיעו לאוזניה של אשתו דרך חברותיה הגרושות, שאחת מהן אף שלחה לה צילומי מסך מפורטים שתיעדו את שלל הכתרים אותם קשר הבעל הבוגדני לראשו.

אילוסטרציה – אתר היכרויות

בכתב ההגנה טען הבעל כי היחסים בינו לבין אשתו עלו על שרטון מזמן, וכי כבר שנים היא מסרבת לקיים איתו יחסי אישות. לדבריו הם אף פנו להליך של יישוב סכסוך לקראת גירושין, ולמעשה לא מדובר בבגידה, כי אם בהחלטה משותפת לפתוח את הנישואין.

האישה הכחישה נמרצות את הטענה על החלטה לפתוח את הנישואין, וטענה כי פנתה להליך גירושין רק לאחר שהתגלה לה שהבעל פתח כרטיס באתר הכרויות.

הדיינים לא קיבלו את גרסת הגבר, מאחר שלא הצליח להביא ראיות של ממש לטענותיו. מנגד, ציינו הדיינים כי עצם פתיחת כרטיס באתר היכרויות מצד גבר או אישה תוך כדי נישואיהם די בו כדי להעיד על מעשי כיעור – ומהווים עילה למתן גט וכתובה.

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

כמו כן ציינו הדיינים, שהאישה זכאית לדרוש מזונות גבוהים מהממוצע – בשל הכנסתו הגבוהה של בעלה, אותה חשף באתר ההיכרויות.

בשלב זה ביקש פרקליטו של הגבר מבית הדין שלא למהר ולתת פסק דין, מפני שהבעל מוכן לפשרה נדיבה שתיטיב עם האישה.

הצדדים יצאו להפסקה בדיון ופתחו במו"מ קצר, שבסיומו הוחלט כי הגבר ייתן גט מיידי לאישה, ישלם לה את מלוא כתובתה על סך 180 אלף שקלים, ויעביר לשני ילדיהם מזונות בסך 10,000 שקלים בחודש.

הסכמותיהם של בני הזוג התקבלו על בית הדין הרבני כפסק דין.

4 תגובות

Back to top button