מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב באר שבע הוכה נמרצות באמצע הרחוב עד שמת, האירוע פוענח

היום (חמישי) הותר לפרסום כי הסתיימה חקירת המשטרה בעקבות מותו של תושב באר שבע שנמצא מוטל ברחוב מצדה בעיר בחודש דצמבר האחרון. לאחר שבתחילת חודש ינואר השנה נעצר החשוד במעשה, השבוע הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ומעצרו הוארך עד היום.

בתאריך 23.12 בשעת ערב התקבל במשטרת ישראל דיווח על גבר בן 39 המוטל ברחוב מצדה בבאר שבע ועל גופו סימני חבלה קשים. צוות רפואי שהגיע נאלץ לקבוע את מותו במקום. כוחות משטרה רבים שהוזעקו אף הם לזירת האירוע החלו בפעולות חקירה שבהמשך אף הוטלה על היחידה מרכזית במשטרת ישראל.

ממלאכת איסוף הראיות וניתוח הממצאים, תוך שימוש בפעולות חקירה מתקדמות, נודעה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב זהותו של חשוד אשר גרם למותו של הקורבן. בתאריך 2.1.19 אותר החשוד, בן 26 תושב ראשון לציון בעברו המתגורר לאחרונה בעיר באר שבע, במקום עבודתו במרכז הארץ והוא נעצר והועבר לחקירה במשרדי היחידה המרכזית נגב. עם התקדמות החקירה, החשוד הודה ושחזר את אירועי אותו הלילה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתאריך 28.1.19 הוגשה הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום בגין המיוחס לו ומעצרו הוארך עד היום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

מחקירתו עלה כי החשוד גמר בליבו לדרוש דבר מה מהקורבן, איתו אין לו הכרות מוקדמת. לאחר שארב לו מאחורי מבנה ברחוב אלפסי בעיר, הבחין החשוד בקורבן והפתיעו תוך שתקף אותו במכות נמרצות לרבות שימוש שעשה בבקבוק בירה אותו אחז בידו עמו הכה את הקורבן בראשו עד שהתמוטט.

ואם לא די בכך, עוד עלה כי לאחר התקיפה הראשונה ומשהתמוטט הקורבן, בשארית כוחותיו הלך המנוח ברחוב מצדה אחר החשוד פנה אליו והתחנן כי יחזיר לו את מכשירו הסלולרי המשמש אותו לקשר עם אביו החולה. בתגובה, כך על פי החשד, המשיך החשוד להכותו עד שהתמוטט בשנית ויותר לא קם.

פקד אורן בר יהושוע, יחידה מרכזית מרחב נגב. צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. עתידות: 7 שנים משפט, 2 מליון דולר בהוצאות, ובסיומו, של הליך, הזבל הרצחני יקבל את עונשו- , 120 שעות לטובת הציבור.

  2. רק עונש מוות בטליה או מכת חשמל
    לעבריין כזה חיבים עונש מוות בטליה
    ( בארץ ישראל העבריין מנצח תמיד )

Back to top button