מבזקיםמשפטי/פלילי

"יש לי דם על הידיים, מה אני אעשה?…דקרתי אותו בגרון…"

חשד: קטין בן 15 דקר 2 קטינים אחרים בני גילו בעקבות קטטה שפרצה ביניהם בכפר סבא. לאחר הדקירה, החשוד נשמע כשהוא אומר: "יש לי דם על הידיים…דקרתי אותו בצוואר….". אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע.

ביום שישי ה-25.1.19 לפנות בוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח בגין קטטה ברחוב יהודה המכבי בכפר סבא וכן דווח כי מהמקום פונה ע"י מד"א קטין בן 15 כשהוא דקור בצווארו ומצבו קשה. הדקור פונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים מאיר. עם הגעת השוטרים למקום, הם איתרו שני חשודים, בני 15 מכפר סבא ותפסו 2 סכינים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה עולה כי קדם לאירוע הדקירה אירוע נוסף, כ-3 שעות קודם לכן, במהלכו הדקור חתך את אחד החשודים בידו ופצע אותו באורח קל. הרוחות נרגעו וכל אחד התפזר לדרכו. בהמשך הלילה, חבר של זה שנחתך בידו, התקשר לדוקר ולחבר שלו וביקש מהם להיפגש בגן ציבורי סמוך למקום בו הם גרים. כאשר נפגשו, החלה קטטה במהלכה נדקר אחד מהם בזרועו ואחר נדקר בצווארו ופונה כאמור במצב קשה לביה"ח מאיר. הדקירה נעשתה באמצעות מספריים בהם הצטייד החשוד שדקר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה מהחקירה כי החשוד שדקר הסליק במעילו את המספריים לפני שיצא לפגוש באחרים בגינה הציבורית וכשהגיע לגינה, הבחין כי מי שהזמין אותו למקום, מסתיר בעצמו ובכיס מעילו סכין מטבח גדולה (שכאמור נתפסה מאוחר יותר ע"י השוטרים).

צילום: דוברות המשטרה

בסיום האירוע השני, התקשר הדוקר לקרובת משפחתו וביקש ממנה להעלים את המספריים איתם דקר. קרובת המשפחה ניקתה את המספריים והעלימה אותם מהמקום ובהמשך אף סייעה בהסתרתו של החשוד בביתה. בעקבות כך, היא זומנה לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

חקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי התחנה העלתה כי במהלך התקשרויות של החשוד עם אחרים, הוא נשמע אומר: "יש לי דם על הידיים, יש לי דם על הידיים, מה אני אעשה?…דקרתי אותו בגרון…".

צילום: דוברות המשטרה

שלשום שוחרר הדקור בצווארו מביה"ח ועם שחרורו ובשל מעורבותו בקטטה, הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה שוחרר למעון לנערים בסיכון.

3 החשודים הנוספים נעצרו כאמור כבר ביום הקטטה ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. שניים מהם שוחררו בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד אתמול.

אתמול הוגשה בעניינו של החשוד המרכזי הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. בית משפט השלום הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים והמשטרה עררה על החלטה זו ובדיון שהתקיים אתמול, קיבל ביהמ"ש המחוזי בלוד את בקשת המשטרה להותיר את החשוד במעצר ולהאריכו ביומיים נוספים ועד ליום שישי ה-1.2.19.

תגובה אחת

  1. מומלץ למחנכי הכיתות , להסביר ; שהאלימות מובילה לפציעה עים תפרים ; ועים חקירות במשטרה .

Back to top button