מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: גבר בן 20 מטירה ניסה לרצוח את מנהל המפעל בו עבד

ביום 12.1.19 בשעת לילה מאוחרת, התקבל במשטרת ישראל דיווח על ירי במפעל בטירה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי 2 גברים נורו ופונו לקבלת טיפול רפואי. חקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, העלתה כי החשוד הצטייד בתת מקלע מאולתר מסוג "קרלו" והגיע למפעל כשהוא חבוש בקסדה ועוטה כפפות. החשוד הבחין באחראי על העמסת הרכבים, קרב אליו וכיוון אליו את תת המקלע וירה לעברו מס' כדורים כאשר 9 מהם פגעו בגופו של האחראי.

צילום: דוברות המשטרה

עוד העלתה החקירה כי מיד אחרי, ניגש החשוד למשרדו של מנהל המפעל, טען את תת המקלע במחסנית נוספת וכיוון אותו לעבר המנהל. בשל תקלה, לא הצליח לירות. במהלך ניסיונות הירי של החשוד, התפתח מאבק בינו לבין המנהל במהלכו נפלט כדור מתת המקלע.

צילום: דוברות המשטרה

כתוצאה מהירי נגרמו לאחראי במפעל 9 פצעי ירי: בבטן, באמה, בעכוז, בשני הירכיים ונגרמו לו שברים בצוואר הירך וברגל שמאל. הנ"ל הובהל לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מאיר, שם אושפז למשך 13 ימים במהלכם אף נותח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למחרת ביום ה-13.1.19 החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום ראשון האחרון ה-27.1.19 הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ומחר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button