חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

תאונת דרכים קטלנית בדרום: בן 30 נהרג ו-3 נפצעו אנוש ובינוני

לפני זמן קצר (שישי) אירעה תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 358 לכיוון דבירה סמוך לכביש 6. צוותי כיבוי אש מתחנת באר שבע שהוזעקו לזירת התאונה פעלו לחילוץ שני פצועים מהרכב הפרטי. אדם אחד חולץ כשהוא ללא רוח חיים והשני חולץ כשמצבו מוגדר אנוש.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30 ומפנים לבית החולים סורוקה בבאר שבע שלושה פצועים, בהם גבר כבן 20 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ושניים בינוני, בהם ילד כבן 8 עם חבלות בראש ובחזה וגבר כבן 20 עם חבלת ראש.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שי אראל סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, חלקם הקדמי של הרכבים נפגע קשות ואחד הרכבים הוסט לשוליים מעוצמת התאונה, נהג אחד הרכבים, גבר כבן 30 נלכד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. 3 נפגעים נוספים מהתאונה שחולצו מהרכבים טופלו בשטח ע"י הצוותים של מד"א ופונו לבי"ח כשמצבו של אחד אנוש והשניים הנוספים בינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רשף אריק אלימך, מפקד משמרת בתחנת כיבוי האש באר שבע סיפר: "כאשר הגעתי למקום, היה מדובר בתאונה בין שני כלי רכב שנכנסו חזיתית. פאראמדיק שהיה במקום דיווח לי שישנם 2 לכודים ברכבים, לכוד במצב קשה, ולכוד ללא רוח חיים. מיד התחלתי לחלץ את הלכוד במצב קשה, בעזרת ערכה להתערבות מהירה מהרכב, תוך כדי חילוץ הלכוד קיבל טיפול רפואי מצוות הרפואי במקום. מדובר בתאונה קשה מכיוון שמדובר בכביש דו סיטרי בין עירוני".

בעקבות התאונה כביש 358 נחסם לתנועה מצומת לקיה לצומת אשכולות בשני הכיוונים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. מומלץ לנהגים לפנות לדרכים חלופיות.

נפתחה חקירה בידי בוחני תאונות דרכים ממרחב הנגב.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב
צילום: כבאות והצלה נגב
זירת התאונה הקטלנית. צילום: צבמ
זירת התאונה הקטלנית. צילום: צבמ
זירת התאונה הקטלנית. צילום: צבמ

Back to top button