חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: פתח באש מתת מקלע בתוך המפעל, פגע בעובד ונאבק במנהל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד בורק בן מוחמד מנצור, בן 21 מטירה, בגין ניסיון רצח ועבירות נשיאת נשק ותחמושת שלא כדין.

לפי כתב האישום עבד הנאשם כנהג חלוקה בלילות במפעל בטירה. בתאריך 12.1.19 הצטייד הנאשם בתת מקלע מאולתר ושתי מחסניות טעונות בכדורים תואמים, והגיע למפעל רכוב על קטנוע השייך לאביו, כשתת המקלע נמצא בתא האחסנה. כשהגיע למפעל, חנה בסמוך למשרדו של מנהל המפעל, שבו שהה אותה עת המנהל, וכן עובד נוסף ששהה בסמוך למשרד, בנוכחות אנשים נוספים.

מספר דקות לאחר הגעתו, הוציא הנאשם את תת-המקלע הטעון מתא האחסנה והתקדם לכיוון מקום מושבו של העובד הנוסף, כיוון לעברו את תת המקלע וירה 10 כדורים, 9 מהם פגעו בעובד. מיד לאחר מכן, ניגש הנאשם למשרדו של המנהל, טען את תת-המקלע במחסנית השנייה, דרך את הנשק ונכנס למשרד. הנאשם נעמד במרחק קטן מהמנהל, כיוון את תת המקלע לעבר פלג גופו העליון ולחץ על ההדק, אך בשל תקלה לא נורה כדור מתת המקלע. משלא הצליח לירות פעם נוספת, זינק עליו המנהל וניסה לפרוק אותו מנשקו. בין השניים התפתח מאבק, שבמהלכו הנאשם המשיך לנסות לירות במנהל, ובמהלכו נפלט כדור מתת המקלע. לבסוף הצליח המנהל, בסיוע אדם נוסף, להשתלט על הנאשם ולפרוק אותו מנשקו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשיו נגרמו לעובד 9 פצעי ירי, והוא אושפז בביה"ח למשך כשבועיים.

בנוסף להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button