חדשות הארץמבזקים

אלדד יניב חושף: "ככה נתניהו מתכנן לגנוב את הבחירות"

פעיל השמאל עו"ד אלדד יניב שרץ בבחירות הקרובות בראש מפלגת 'ארץ חדשה' חשף לפני זמן קצר (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו כי נתניהו רוקח מזימה על מנת לנצח בבחירות לראשות הממשלה.

בסרטון שפרסם אמר אלדד יניב, "מאחורי במצודת זאב נמצא הסוד השמור ביותר במדינת ישראל. נמצאת פה כל צמרת המשטרה של תל אביב… נתניהו היה פה כמעט כל ערב בימים האחרונים עד השעות הקטנות של הלילה, נבנה פה בחשאי אולפן טלוויזיה מהמשוכללים ביותר בישראל. נתניהו רוצה שמהאולפן הזה ישמעו אזרחי ישראל את החדשות. כל ערב עומד להגיע לפה ראש הממשלה ולשדר, כמו ברוסיה את דבר המנהיג לנתיניו ולקרוא להחרמת השידורים המרכזיים בערוץ 12 ו-13. החרם הזה יגרום למיליוני אזרחי ישראל לראות רק את שידורי התעמולה של נתניהו. לכאן יגיעו כל ערב שרי הליכוד, רק אותם אתם תראו בשידורי התעמולה. כך נתניהו מתכנן לגנוב את הבחירות, לנצח, להעביר את החוק הצרפתי, לעצור את החקירות ואז להכריז באופן סופי את הדמוקרטיה הישראלית."

הוא הוסיף, "ככה פוטין עובד, ככה נתניהו עובד. אנחנו מתכוונים להיות האופוזיציה של ישראל. אנחנו לא מחכים שנבחר לכנסת. זה מתחיל מרגע זה, מתחילה משמרת קבועה עד ליום הבחירות. אנחנו לא נאפשר לו להחריב את הדמוקרטיה הישראלית, אנחנו נחסום את כניסתו באופן חוקי, אנחנו לא נפר את החוק. פשוט תגיעו לפה להציל את הדמוקרטיה הישראלית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

20 תגובות

  1. אלדד יניב יש איזה עדר קטנצ'יק שהולך אחריך כמו עיוור אני רוצה לחדש לך אתה לא משפיע עים ההפחדות שלך אפילו על 100 אנשים במדינה לכנסת ודאי שלא תיכנס עליך נאמר הכלבים נובחים והשיירה עוברת

  2. אלדד יניב יש איזה עדר קטנצ'יק שהולך אחריך כמו עיוור אני רוצה לחדש לך אתה לא משפיע עים ההפחדות שלך אפילו על 100 אנשים במדינה לכנסת ודאי שלא תיכנס עליך נאמר הכלבים נובחים והשיירה עוברת

  3. אלדד יניב, מה הקישקוש שלך איך אפשר לגנוב בחירות? מה עוד תמצי לנו ? אתה חושב שאתה חכם והעם מטומטם,

  4. Mr. Yaniv is a blustery character, he omuts from his firey comments the fact that watching the P.M is by choice, some may want to watch other news outlets, therefore equating choice with tyranny is absurd, but no lefty ever had to adhere to facts, logic or reality….Gus crooked message is a variety of calumnies, barrage of negative deluge and pure rubbish…Talking about tyrannical powers: My message to this freak is the follwing: In many Soviet text books and memoirs of characters who were "Societ Insiders: we learn that the one close to the tyrant, the media types, the courtiers, the insiders, the intellectuals, the well meanng highly eductaed opinionators are the first to be shot by the revolution. Stalin was doing zoens avery weeks betweem 1932-1938, not to mention the millions that were starved, exiled, killed earlier…so this could also happen mr,. yaniv, you leading the column to the firing squad….maybe?

  5. שימוש בחוק הצרפתי = נכון רק, שכחת להוסיף שהוא יפעל להחלפת היועמ"ש באחד משלו שיבטל את האפשרות למאסר וידלל את יתר אפשרויות הענישה לכלום ושום דבר — ותחשבו על זה !!!

  6. אלדד אתה מטורף. לביבי לא מגיעה זכות החפות ועכשיו גם אסור לו לעשות תעמולת בחירות.
    שמאל פאשיסטי

  7. המושחת הזה שהודה בעצמו שהיה המושחת הגדול ביותר שחיבר בין הון לשלטון מטיף לראש ממשלת ישראל?
    שמישהו יקח אותו במונית לאברבנאל ואולי שם נקבל תשובה היכן חצי מיליון הדולר שנתן שלאף לברק.

  8. רוצה לשדר? שישדר. אין כאן שום פגיעה בדמוקרטיה, זו בחירה חופשית של כל אחד לבחור במה לצפות, בטח לא שלך או של איזה עורך. מי כמוך יודע שכיום יש דרכים שונות לצרוך מדיה וכל אחד שיבחר מה שמתאים לו.

  9. קודם כל עכשיו אני מבינה למה הוא היה שם בצהריים היום. עברתי שם ולא הבנתי למה ביבי ליד בית זבוטינסקי. דבר שני אתה רץ לכנסת? יש לך מפלגה? כי אם כן אני מצביעה לך.

  10. אחדד יניב מתוסכל…… היועץ המשפטי לפני הכרעה…….. הבחירות קרבות……. ומה הוא יעשה כל מוצאי שבת ?????? יש פתרון יעמוד על המשמרת מאחרי מצודת זאב……במשך כל השבוע.

  11. יניב התחרפן לגמרי, בוא זורם איתך, הוא יקים אולפנים, במיליארדים, לא במיליונים, עדיין גם בסקר הטוב ביותר הוא מקבל 32 מנדטים,זה רבע מהעם בקושי, אז הרבע הזה נניח לא יראה את הערוצים שאם הוא הקשיב לביבי עד היום גם בלי האולפן המשוכלל היה אמור כבר להחרים את הערוצים הנ"ל או לפחות את החדשות שלהם, אני לא בעד ביבי אך אלדד יניב איבד את זה לחלוטין.

  12. אם הליצן הזה יממש את הבטחתו לחסום (!) את כניסת ראש הממשלה למצודת זאב (דמוקרטיה עלאק), ולא יעצר וישב בכלא — אז נתניהו באמת לא ראוי להיות ראש ממשלה

Back to top button