מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נתניהו במסר מאיים לרצועת עזה ולאיראן

ראש הממשלה נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה לבניית המכשול בגבול עזה ואמר "בסוף השבוע התחלנו בהקמת המכשול העילי בגבול עזה. המכשול ימנע חדירת טרוריסטים מעזה לשטחנו מעל לפני הקרקע. לצד זה, אני מבקש להבהיר – אם בעזה לא ישמרו על השקט, נדע לקבל החלטות גם בתקופת בחירות ולא נהסס לפעול."

ראש הממשלה העביר מסר לאיראן ואמר, "באיראן מציינים היום 40 שנה למהפכה האסלאמית ומנסים להתהדר בטיל חדש. איראן מצהירה בגלוי על כוונתה להשמיד את מדינת ישראל. יש לי מסר ברור לרודנים בטהרן – אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת. נמשיך לפעול נגד איראן בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את ביטחון ישראל ולהבטיח את עתיד ישראל."

ראש הממשלה התייחס גם לנושא אישרור דירוג האשראי של ישראל ואמר "בוודאי שמתם לב על עוד הישג לכלכלה הישראלית. חברת S&P אישררה את דירוג האשראי הגבוה של ישראל. הדירוג הקודם היה זמני, ועכשיו החברה הפכה אותו לקבוע. זו הבעת אמון חזקה מאוד במדיניות הכלכלית שאנחנו מובילים בשנים האחרונות שהובילה לצמיחה חסרת תקדים של המשק הישראלי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנושא שיגור החללית הישראלית הראשונה לירח אמר נתניהו כי "השבוע אנחנו מציינים את שבוע החלל הבינלאומי. ראיתי עכשיו למטה את דגם החללית "בראשית" שתשוגר לירח ואני מקווה שגם ננחית אותה בירח – זו תהיה כמובן גאווה ישראלית גדולה מאד.

הפרויקט שם את ישראל בשורה אחת עם מעצמות העולם. אזרחי ישראל וכולנו יכולים להיות גאים. אנחנו הופכים את ישראל לכח עולמי עולה, תרתי משמע."

Back to top button