מבזקיםצבא וביטחון

יחידת היל"מ של כבאות והצלה ומד"א ירושלים קיימו תרגיל משותף

היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, קיימו אימון ותירגול משותף ביחד עם חובשי מד"א ירושלים.

היום (ראשון) התקיים אימון מיוחד של יחידת היל"מ של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, במפעל טבע בהר חוצבים.

האימון בפיקודו של מפקד יל"מ ירושלים רס"ר אריק אבולוף בוצע בשיתוף פעולה עם חובשים ופארמדיקים של מד"א ירושלים בהנחיית וניהול אחראי כונני חירום במד"א מרחב ירושלים מז"מ איציק אסרף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באימון תירגלו והתאמנו לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים, חילוץ נפגעים ולכודים, במתארים אורבניים מורכבים ובדגש על אזורים תעשייתיים, רוויי חומרים מסוכנים בהם אין גישה לכוחות חירום נוספים מלבד לוחמי האש ואנשי היחידה לחילוצים מיוחדים של כב"ה.

בכדי לבצע משימות מיוחדות אלו, באופן עצמאי וללא סיוע רפואי של מד"א בשלב הראשוני בשטח, עברו בתקופה האחרונה, כלל לוחמי האש ביחידה, קורס חובשים, קורס נהגי אמבולנס, ריענונים והכשרות רפואיות מתקדמות נוספות.

היום כאמור, כחלק מגאנט האימונים וההכשרות של היחידה, התבצע אימון משותף בנושאי חילוץ וטיפול בטראומה, ללוחמי האש ולחובשים ופארמדיקים של מד"א מרחב ירושלים.

בסיום האימון, הוענקו ע"י אנשי מד"א ליחידה, תיקי חובשים בעלי ציוד רב המותאמים לטיפול חירום רפואי בשטח.

רס"ר אריק אבולוף מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה ירושלים: "לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה ירושלים, מתאמנים כל השנה על שלל מתארים ומתווים המדמים כל אירוע חירום פוטנציאלי העלול להתרחש בגזרת ירושלים והסביבה וזאת כדי לתת את התשובה הטובה, והמקצועית ביותר לאזרחי ירושלים במידה ויהיה צורך בכך."

רס"ר אריק אבולוף הוסיף, "כחלק מהאימונים אנו דורשים מלוחמי האש ביחידה, להתמקצע במקצוע רפואת החירום, בדגש על רפואת החירום בשטח.
בכדי לממש משימה זו, אנו מבצעים שיתופי פעולה רבים עם כוחות מד"א ירושלים, שהם מהמובילים בארץ ברפואת חירום ובעלי ניסיון רב מאוד בטיפול רפואי בשטח ובמקומות מורכבים."

מז"מ איציק אסרף אחראי כונני חירום במרחב מד"א ירושלים: שיתוף הפעולה עם לוחמי האש בירושלים, הוא המשך ישיר לשיתוף פעולה רב שנים באימונים ובתרגילים וכן באירועי אמת, בהם לוחמי האש וכוחות מד"א ירושלים כתף אל כתף, מצילים את חייהם של אזרחים רבים מאוד מתושבי ירושלים והסביבה אשר נזקקו לסיוע של כוחות כב"ה ומד"א ירושלים"

צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

Back to top button