חדשות הארץמבזקים

אורי אנסבכר ז"ל שנרצחה באכזריות בירושלים הובאה למנוחות

מאות בני אדם התאספו היום (שישי) בבית העלמין ביישוב תקוע ללוות את אורי אנסבכר ז"ל, בת ה-19 שנרצחה אמש בירושלים בדרכה האחרונה.

אורי ז"ל נעדרה אמש משעות אחר הצהריים ובמשך מספר שעות נערכו סריקות לאיתורה. על פי עדויות שונות היא עזבה את מקום עבודתה בעין יעל כשהיא נסערת וסיפרה לחברתה לפני היעדרותה כי היא מבקשת להתבודד מעט בטבע.

כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים ערכו סריקות נרחבות באזור מקום עבודה וכעבור זמן מה היא נמצאה בשטח מיועד כשעל גופה סימני אלימות ומצבה אנוש. צוות מד"א שהוזעק למקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה אך ללא הועיל וקבע את מותה בשטח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
זירת האירוע. קרדיט: קים צילום

בעקבות מצבה של הגופה עלה חשד כי מדובר ברצח ולמקום הוזעקו צוותי מז"פ ושב"כ שפתחו בחקירת נסיבות מותה. המשטרה מתמקדת כעת בחשד המרכזי שמדובר ברצח על רקע לאומני אך עם זאת ציינו במשטרה כי כלל כיווני החקירה נבדקים.

אמש הוטל צו איסור פרסום על פרטי החקירה והבוקר נעתר בית משפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה לפרסום שמה של הנרצחת.

אורי אנסבכר ז"ל

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר, "אורי אנסבכר ז"ל, נשמה טהורה, בת תקוע, בת גוש עציון. ילדה תמימה ממשפחה יקרה. בת שירות לאומי שהקדישה את שנותיה הצעירים והיפים לטיפול בנוער במרכז יעילים, שם יצקה משמעות ותוכן לעולמה. תנחומינו למשפחה, לישוב תקוע ולגוש עציון כולו. אין מילים שיוכלו לנחמם אחרי רצח כה מחריד. אנו פונים אל המשטרה, כוחות הבטחון וכל מקבלי ההחלטות ודורשים למצות את הדין עם אותם רוצחים בני עוולה."

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אמר כי "אורי אנסבכר ז״ל נרצחה אמש באכזריות מזעזעת בירושלים. בשעה קשה זו כולנו מחבקים את משפחת אנסבכר ואת בית משפחת תקוע. כוחות הביטחון חוקרים את הרצח, אנחנו נמצא את האחראים לו ונמצה עמם את הדין."

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס אף הוא לרצח ואמר כי "‏הפרטים שכן ידועים על רצח אורי אנסבכר הי"ד מציירים תמונה מזעזעת ובלתי מתקבלת על הדעת. מדינת ישראל היתה צריכה לרעוד היום כולה ואני מקווה שצו איסור הפרסום הגורף לא הוצא רק כדי למנוע את זה. דם יהודי בארץ ישראל לא יכול להיות הפקר! אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחה."

שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: "הזדעזעתי לשמוע על הרצח הנפשע של אורי נערה צעירה בת שירות לאומי, מהישוב תקוע. אני שולח את תנחומיי למשפחת אנסבכר באבלם הכבד ומקווה כי הרוצח או הרוצחים יתפסו במהרה וימוצה איתם הדין במלוא חומרתו. יהי זכרה ברוך."

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) התייחס לרצח וכתב בעמוד הטויטר שלו: "אורי אנסבכר הי"ד, בת שירות יקרה, נרצחה באכזריות בידי בני עוולה בעת שיצאה לשוח ביער סמוך למקום שירותה. סומך על שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וצה"ל שיביאו ללכידת הרוצחים. יחד עם זאת, חובה לומר, גם לנשיא ארה"ב ולצוותו מילימטר מארצנו לא יימסר לשליטתם של עם של רוצחים".

שר החינוך נפתלי בנט אמר: "הרצח המזעזע של אורי אנסבכר זכרה לברכה מטלטל מדינה שלמה. קשה להכיל את הכאב. ליבי עם בני המשפחה שמתמודדים עם הטרגדיה הנוראית הזו."

בנט הוסיף, "נעשה הכל כדי לאתר את הרוצח המתועב שביצע את הפשע הנורא הזה. משפחת אנסבכר, עם ישראל מחבק אתכם ברגע הקשה מנשוא הזה."

הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)

הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)

הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)
הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)
הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)
הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)
הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)
הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)
הלוויית אורי אנסבכר ז"ל בתקוע. (ללא קרדיט)

2 תגובות

  1. אורי

    קירות לבבך היו בית לאור,
    באת במקום הילד יצחק 
    והמאכלת האכזרית עלייך 
    לא ריחמה
    ועלית על העקדה.
    אלוהים היכן היו רחמי השמים 
    ומדוע לא יצא האייל מן הסבך, 
    מדוע לא נגעו קרניו במזבח, 
    ודם הנערה כיסה על האבן, 
    והסכין שחטה, 
    אלוהים, כמה אור היה בפניה, 
    כמה טהורה,וחיוך לבבה פותח 
    את השער רחב, 
    אלוהים, איך אבדו התום
    והנעורים לשווא, והנערה 
    נעקדה על המזבח, 
    ודמה צועק אלינו, 
    הו אלוהים.

  2. כאשר יתפשו את הרוצחים הארורים צריך לקצץ להם את הידיים ואת הרגליים ולהשליך אותם בשדה שעוף
    השדה תאכל את נבלתם…להרוס בתיהם מיד לגרש משפחתם

Back to top button