מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 40 נעצר בחשד לפגיעה מינית בקטינה; חשד שפגע בקטינות נוספות

ניתן לפרסם כעת בהתאם לצרכי החקירה, כי המשטרה עצרה אתמול בערב תושב נהריה בן 40 בחשד לניסיון פגיעה מינית בקטינה בת 14, לאחר שהופיע בפתח ביתה באמתלה של חלוקת "פריטי דת". במשטרה מבקשים מהציבור לדווח מיד למשטרה אם ילדיהם נחשפו אליו ונפלו קורבן לידיו.

אתמול (חמישי) בערב התקבלה בתחנת המשטרה בנהריה תלונה מתושבת העיר, כי על פי החשד בצהרי אותו יום הופיע גבר מבוגר בפתח ביתה, שעה שהבת הקטינה בת ה-14 נכחה בו לבד, ולאחר שנכנס פנימה אל הבית באמתלה שהוא מחלק "פריטי דת", נישק את הבת הקטינה ואף "קבע איתה פגישה" שיבוא אליה בערב.

כאמור, עם חזרתה של האמא מהעבודה, סיפרה לה הבת מיד על האירוע החמור בצהרי היום ובהתאם לכך המתינה האם לבואו של הגבר הזר בערב, תוך שהיא אוחזת בתושייה רבה בטלפון הנייד, מתעדת אותו בפתח דלתה ומתחקרת אותו לפשר בואו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם קבלת התלונה והסרטון בתחנת המשטרה, הפעילו שוטרי נהריה את כלל האמצעים הנדרשים על מנת להביא לזיהוי החשוד, לאתר את מקום מושבו ולעצור אותו מיד.

בתוך כך, החשוד נעצר כבר באותו הערב כשברשותו נתפסו "אמצעי מניעה" שרכש במיוחד לקראת "הפגישה".

הוא הובא הבוקר לדיון בבימ"ש השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם למסוכנות העולה וצרכי החקירה ובשלב זה הוארך מעצרו עד יום שלישי .

במשטרה מבקשים מהציבור, ככל שעולה חשד בקרב קטינות/ הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן ונוספים נפלו קורבן למעלליו, הפועל עפ"י החשד בשיטתיות של חלוקת פריטי דת מ"דלת לדלת", יש להגיע אל תחנת המשטרה ולהגיש תלונה בהתאם.

כמו כן, מבקשים מההורים לחדד בפני הילדים את כללי ההתנהגות בקרבת זרים למען ביטחונם. משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים בעולם הוירטואלי ומחוצה לו ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל.

החשוד בהגיעו אל בית הקורבן. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button