חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותרו לפרסום שמות ההרוגות בהתהפכות האוטובוס בכביש 443

הותר לפרסום כי בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הבוקר (ראשון) בכביש 443 סמוך ליישוב בית חורון נהרגו רחל גוטמן בת 29 תושבת מודיעין עילית ורוחמה רוזן בת 27 תושבת ירושלים.

הבוקר (ראשון) אירעה תאונה קטלנית בכביש 443 מכיוון מודיעין לירושלים. אוטובוס ציבורי של חברת "קווים" שעשה את דרכו לירושלים התנגש ברכב מסחרי, הנהג איבד שליטה והתהפך על צידו. במקום היו למעלה מ-40 פצועים חלקם במצב קשה מאוד שפונו לבתי החולים. מותן של רחל ורוחמה נקבע במקום.

שלמה גוטליב מתנדב זק"א מצוות מודיעין, אמר "הגעתי לזירה תוך דקות ספורות, הזירה הייתה כמו שדה קרב, הפצועים היו בכל אזור האוטובוס. חלקם היו במצב קשה. כונני ההצלה, מד"א וזק"א העניקו טיפול רפואי בשטח ופינו את הפצועים לבתי החולים. צוות של מתנדבי זק"א נשארו בזירה ביחד עם לוחמי האש בכדי לחלץ את גופות ההרוגות ולאיסוף הממצאים הזירה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנצי אוירינג מפקד זק"א ירושלים, אמר "מדובר בזירה קשה מאוד, גדר הבטיחות נכנס לתוך גג האוטובוס ולכד את הנוסעות. צוות לוחמי האש של הכיבוי עבדו קשה בכדי לסייע לזק"א לחלץ את הגופות. מתנדבי זק"א פועלים במלאכת הקודש בזירה". והוסיף "במהלך הטיפול בזירה נזכרנו בתאונה הקטלנית בכביש 1 של אוטובוס קו 402 לפני מספר שנים".

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה כי בנתיב הנסיעה המקביל מכיוון בית חורון למודיעין אירעה תאונת דרכים קלה בין שני כלי רכב. רכב פרטי מסוג טרנזיט שהגיע ממול מכיוון מודיעין לבית חורון והבחין בתאונה עצר בשטח ההפרדה מצד שמאל לכביש בכוונה להעניק סיוע, נהג האוטובוס שהגיע אחריו פגע ברכב הטרנזיט, התהפך על צידו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות.

צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג

Back to top button