חדשות הארץמבזקים

חיים חדשים למשפחת ריימונד לאחר אובדן הבן הבכור ב'צוק איתן'

ארבע וחצי שנים לאחר שאיבדו את בנם הבכור נדב, בקרב במהלך מבצע צוק איתן, ילדה השבוע יובל ריימונד, תינוקת.

התרגשות סחפה את כל הצוות באגף לאם ולילוד של המרכז הרפואי פדה-פוריה, כשיובל ריימונד (49) ילדה בשעה טובה תינוקת , אחות קטנה לנדב ז"ל, נועם (22) ויואב (17). יובל ואבי ריימונד (שדמות דבורה) שכלו את בנם הבכור, נדב ז"ל בקרב במהלך מבצע 'צוק איתן' לפני ארבע וחצי שנים. "אני מרגישה טוב ושמחה להיות אחרי, הודות לצוות שליווה אותי בצורה אישית ומקצועית בכל השלבים, הלידה עברה כחוויה טובה" אמרה יובל.

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

הלידה החלה כלידה רגילה ביום שבת 9.2.19, והסתיימה בניתוח קיסרי. פרופ' משה בן עמי, מנהל האגף לאם וליילוד סיכם, " הכרתי את יובל במהלך ההיריון וכשהגיעה לסיור בחדר לידה, התרגשנו כל הצוות. מרגע שהגיעה ללדת, עדכנתי את הצוות שהיה בתורנות וכולנו היינו בציפייה דרוכה, ללידה ללא תקלות. השמחה וההתרגשות של כולנו הייתה רבה לאחר שהלידה הסתיימה בשלום עם תינוקת ואם בריאות. אנחנו מאחלים למשפחה המיוחדת הזו הרבה אושר ונחת ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

אבי ריימונד אמר לאחר הלידה, "זה מיקס של התרגשות, דאגה ושמחה. נפגשנו עם הורים שכולים שנכנסו לתהליך של הריון ולידה, שמענו את החוויות שלהם, אמרו לנו שזה לא פשוט אבל זה שווה את הכל… אני בטוח שנדב מחייך חיוך ענק והוא מאושר וגאה בנו על הדרך שלנו. עשינו את הדבר הכי טוב שאפשר… אני כבר מחכה להחליף טיטולים, לקחת אותה לטייל, לקחת אותה למשחקייה, להאכיל אותה…"

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

Back to top button