חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השר גלנט: "מדינת ישראל ניצבת בפני סכנה מאוד גדולה"

השר וחבר הקבינט המדיני בטחוני, אלוף (במיל׳), יואב גלנט התייחס הבוקר (שבת) באירוע שבת תרבות ביגור לאירועים בסוריה ואמר: "אני חושב שמדינת ישראל ניצבת בפני סכנה מאוד גדולה והיא איראן. האיראנים פועלים כתמנון, הראש שלו נמצא בטהרן ועוסק בפיתוח נשק גרעיני ובפיתוח כלכלי, והזרועות שלו נשלחות בכל המזרח התיכון: תימן, עיראק, סוריה ולבנון. היעד של האיראנים הוא לייצר לחימה בין ישראל לבין השכנות שלה באמצעות כוחות מיליציוניים: חיזבאללה, חמאס, ג׳יהאד איסלאמי ואחרים. הם מממנים גם את הסונים וגם את השיעים, ובזמן שאנחנו נלחמים עם השלוחות שלהם, הם למעשה מפתחים נשק גרעיני. לשמחתנו ראש הממשלה שם את העניין הזה בעשור האחרון על הפרק, במיוחד לפני חמש שנים בנאומו."

הוא הוסיף כי "זו סכנה מאוד גדולה. אנחנו נאבקים נגד האיראנים בסוריה, כי אנחנו לא מוכנים שיהיה צבא איראני בסוריה ושלא תיפתח חזית שנייה, ושלא יעבור נשק מפר איזון מאיראן דרך סוריה לכיוון לבנון. אם אנחנו נירדם אנחנו נקבל מאה אלף טילים לא רק בחזית הלבנונית, אלא גם בחזית הסורית איראנית. ולכן בעניין הזה חייבים לעמוד על המשמר ולטאטא את האיראנים מכאן. ואני חושב שיש לנו הזדמנות, במיוחד בשנים הקרובות, זאת תהיה משימתה של הממשלה הקרובה בצד האסטרטגי בטחוני. לעקור את האיראנים מסוריה, ולנתק את הרצף הזה מהמפרץ הפרסי ועד הים התיכון. ראש הממשלה מוביל את זה ביד בטוחה ועם הרבה שיקול דעת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

7 תגובות

  1. נתניהו וכנופית מושחתיו וחנפניו הם האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל ויכולת עמידתה במבחנים גולריים.לפי סקרים 67%מהציבור חושב שנתניהו שקרן חסר תקנה בלתי אמין בעליל ולפניו אולי האשמות פליליות.אם זה האיש בראשנו אנא נגיע?כאשר "יפול האסימון "לציבור בישראל ויפנים עד כמה שברירי המצב כבר יהיה מאוחר מלתקן והזדמנות היסטורית שקיבל העם היהודי אחרי כמעט 2000 שנה לישות מדינית בארצו בוזבזה בגלל הנהגה נהנתנית רקובה רודפת בצע ושררה…גאלנט אחת האכזבות הגדולות בפוליטיקה הישראלית התברכנו שלא האיש הזה לא נתמנה לרמטכל.אנשים שכחו מהיכן התחלנו את הפרויקט הזה של מדינת ישראל והולכים שבי אחרי גינוני כזב של לובנגולו מלך זולו. וסיפור בגדי המלך החדשים…הטחו עיניכם מלראות שהמלך עירום???

  2. ובהמשך : מדינות אירופה יתעוררו , כאשר הצבא האיראני , יפלוש לאירופה ; ורק אז כאמור , הם יתעוררו , וכמובן מאוחר מדי .

  3. אחת הבעיות האופייניות למדינות אירופה ; רק כאשר חיילי מדינת אוייב , פולשים לאדמותיהם ; הם מתעוררים , ואז מאוחר מדי , כפי שהתרחש במלחמת העולם השנייה , כאשר הצבא הגרמני , פלש לארצות אירופה .

  4. הסכנה הגדולה כיום הדרדרות החברתית והפוליטית במדינה כל שומרי החוק הפכו לשומרי הסף אצלנו ברחוב מנהלים הלבנת הון בהקף גדול ובניהם ילדים בני נוער יפה נפש זקנים ערבים אנשי פשע חרדים זו הסכנה

  5. מפלגת הפילוג – השיטה שלכם של הפחדת הציבור כדי לשמור על הכיסאות שלכם כבר נחשפה ובראש כמובן המפחידן הבינלאומי ביבי נתניהו!

  6. סכנה גדולה, שמי שהיה אלוף בצבא, בגלל פוליטיקה זולה, מפזר שקרים על מי שהיה רמטכ"ל. סכנה גדולה, על מי שהיה אלוף בצבא והוא עבריין בנייה, מגדף את העמיתים שלו. סכנה גדולה שמי שמנהל את המדינה, מבזה זכר של 3 מליון נרצחים יהודים פולנים ויורד על הברכיים לפני מנהיג האומה הרוצחת. זאת הסכנה לקיום מדינת ישראל.

Back to top button