חדשות הארץמבזקים

צפו: רן כרמי בוזגלו במסר מאיים ותקיף לפצ"ר אלוף שרון אפק

הפעיל החברתי, רן כרמי בוזגלו מאשדוד ומי שהוביל את המחאה לשחרורו של חייל צה"ל אלאור אזריה, התייחס לפני זמן קצר (ראשון) לדבריה של העיתונאית אושרת קוטלר אמש בשידור חי בערוץ 13 שכינתה את לוחמי "נצח יהודה" – "חיות אדם".

"הארץ רועשת וגועשת על ההתבטאויות של השדרנית אושרת קוטלר." אמר כרמי בוזגלו והוסיף, "אותי מטריד לוחמים שכרגע נמצאים למעלה מחודש במעצר, הובלו באזיקים כאילו היום פושעים. ביום שלישי יתחיל הדיון במשפטם, לשמחתי הם דחו את הצעות הגישור, המבישות יש לומר. אני קורא לפצ"ר, האלוף שרון אפק – "שחרר את הנערים", לא נסכים שתשלח אותם לכלא. אני אומר לך המאבק הנחוש לשחרור אלאור אזריה יחוויר לעומת מה שנעשה. אנחנו נהפוך את המדינה."

"מדובר בלוחמים שהתגייסו לצבא חרף התנגדות סביבתם. הרי כולנו רוצים לגייס את החרדים. נשלחו למשימה חסרת אחריות. מי שצריך לתת את הדין הוא המג"ד ששלח אותם למשימה והוא הודה שהיתה זו טעות. עלינו לקחת עליהם אחריות גם אם כשלו, בטח שלא להעמידם לדין. אני נותן לך הזדמנות אחת ויחידה, שחרר את הלוחמים כי עם ישראל נכון לקרב, הסוסים רתומים, חצוצרות ותרועות המלחמה כבר נשמעות. אל תנסה אותנו. אני יודע שאתה מנסה את הרמטכ"ל החדש כדי לראות אם גם אותו תוכל לערבב. אבל עם ישראל זה אותו עם ישראל, נחוש להחזיר את הבנים הביתה. ואני קורא לעם ישראל, כל מי שרואה בכל חיילת וחייל את ילדיו שלו, תצטרפו למאבק העיקש. הצלחנו להפר את המזימה שזממו לשלוח את אלאור לכלא לשנים ארוכות על רצח. כעת רגע מבחן ולא נאכזב. כל אמא, אבא, אח, אזרח שרואה בחיילי צה"ל את ילדיו שלו נקרא למשימה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: למען החיילים – ציונות בנחישות

10 תגובות

  1. אם נאשים את המפקדים ולא נאשים את ראש הממשלה ושר הביטחון אז איזה מין צבא יש לנו מי שאשם בהתנהלות זו זה רק ראש הממשלה

  2. רן כרמי בוזגלו,יישר כח .אתה צודק.כל הכבוד.אין הרבה אנשים כמוך.

  3. ליאור עזריה אינו רוצח. הוא הורשע בהריגה. באותה קלות שאתה מכנה אותו רוצח אני יכול לכנות אותך היורש של קסטנר ואודי אדיב.

  4. לידיעתך מר שטרית. רן כרמי הוא קצין לוחם מצטיין שהמשיך לשרת אחרי שנפצע ושוחרר מהצבא. הוא בסך הכל חושף את הפרצוף האמיתי של השמאל הישראלי. העובדה שעד היום איש לא הגיש נגדו תביעה משפטית הוא הצדק בדברים שלו. אתה יכול להתחבק עם אנשים כמו ברק שקיבל מהקרן לפי דברי חיים רמון הרבה כסף ולא עשה כלום

  5. רן כרמי בוזגלו, אתה סתם מטוטם וחסר שכל. אתה מאיים על הפצ"ר, מי שם אותך!!! בשביל מילים אלה צריך לכלוא אותך.

  6. הקצין ששלח את החיילים שחבריהם עברו רצח ופגיעה – טעה בגדול.. האם ייענש על טעותו?

  7. הימין הקיצוני מביא כליה על המוסר של המדינה. הם הפוגעים האמיתיים בחוסן הלאומי. פשיסט יכול להיות גם חובש כיפה וגם בוזגלו וגם שניהם. ליאור עזריה היה צריך לשבת כמה שנים טובות. הוא רוצח ובדיוק התוצר של ההשחתה של החיילים.

  8. אסור לבקש דבר מאלוהים , בכל מקרה האדם מקבל את מה שמגיע לו , אז בשביל מה לבקש? אסור לבקש דבר! צריך להקריב קורבנות , במקום הנבחר , איפה שאלוהים ציווה , בספר דברים , פרק – כז , פסוק – ד.

  9. מה שאמרה קוטלר והיא טעתה בענק. לא מצדיק את ההשתלחות והאיומים של אפס מאופס כמוך.זה שחייל לובש מדים,לא נותן לו את הרשות והזכות לעשות ככל העולה על רוחו.לא לירות במחבל שוכב פצוע,ולא לכסח את הצורה לשבוי/אסור כפות.ככה לא חונכנו.
    איפה החוק לטפל בך כמו שראוי לטפל במסית ועוכר ישראל

Back to top button